Otteluseurantaketju SM-liiga, la 19.01.2013

  • 173 385
  • 621

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Tää meidän ykkösen peli näyttää henkisesti helvetin väsyneeltä. Kauheat miinukset muutamaan matsiin ja joka kerta kiekko omissa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Oliko tämä nyt jo 3. YV-maali SaiPalle?

Mankisen maali tuli samalla sekunnilla kun Abidin jäähy päättyi, ja minun mielestäni sitä ei alunperin ollut merkattu YV-maaliksi SM-Liigan sivulla. Mutta nyt näyttää olevan YV-merkintä siinäkin, eli illan kolmas oli.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kritisoimassa? Se nyt näytti olevan totuus.

Hassua vaan kun naureskellaan muille ja jopa porilaiset aktivoi enemmän jengiä.

"jopa porilaiset"?!? Porihan on upea perinteinen kiekkokaupunki, ja porilainen hulluus kiekkopiireissä tunnettu käsite. Raumallakin olisi varmasti paljon opittavaa Porilta ja porilaisilta.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on pakko olla jotain flunssa-aaltoa JYPissä. SaiPa pelaa hyvin, mutta JYP ei jaksa luistella yhtään. Aivan järkyttävää katsoa kun vierasjoukkue on noin voimaton.
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ritari ei vieläkään tajua, että kentällä on Samu eikä Niko Markkula. Kerran jo puhui Samusta, kun tuli jäähy, mutta sen jälkeen taas jatkoi Nikosta puhumista.
 

Jarzki

Jäsen
JYP ei tänään luistele kentällä yhtään ja tuossa on lopputulos. Huolimatonta räpellystä tällä hetkellä koko touhu. SaiPa luistelee vauhdikkaasti ja se tuntuu tänään riittävän JYPiä vastaan.

Perrinin kenttä aivan yössä.

Ja oli muuten hieno tuo Markkulan "koukku"jäähy. SaiPan pelaaja nappaa mailan omaan käteensä, heittää selälleen ja Markkula boksiin.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voiko enää yhdessä pelissä enempää pomppumaaleja tulla? Neljäs pomppumaali Saipalle. (Pomppinut pelaajista tai maalivahdin mailasta tai päädystä aina tekopaikkaan)

Nyt on pakko olla jotain flunssa-aaltoa JYPissä. SaiPa pelaa hyvin, mutta JYP ei jaksa luistella yhtään. Aivan järkyttävää katsoa kun vierasjoukkue on noin voimaton.

Pomppujen ja flunssa-aallon ansiosta ollaan johdossa :)
 

Marre

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, (HIFK)
Onko minkä verran pudotusta alkukauteen?

Noin tuhat :(

Ei niin, että olisi paljon varaa sanoa, en ole siellä minäkään. Tosin lähinnä siksi, että en ole koko kaupungissa tänä viikonloppuna.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
No itse asun sen 20km kaupungista ja Urho Total niin en ole käynyt hallilla kertaakaan, silti pelejä olen nähnyt enemmän kuin koskaan.. Ei tämäkään voi olla kannattavaa joukkueille! Nyt maksan sen 99 kaikista matseista ja aiemmin se on oluineen ja makkaroineen ja lippuineen tuonut jypille muutaman kympin per matsi.
 

Jäämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Borussia Dortmund, Sympatiat HIFK:lle
SM-liigan sivujen mukaan tämän kauden yleisökeskiarvo kotiotteluissa on 3901.

Budjetoidusta katsojakeskiarvosta siis vielä sen 400 edellä.

No itse asun sen 20km kaupungista ja Urho Total niin en ole käynyt hallilla kertaakaan, silti pelejä olen nähnyt enemmän kuin koskaan...

Itse asun noin 20km Lappeenrannan keskustasta ja tällä kaudella jäänyt 4 SaiPan kotiottelua näkemättä paikanpäällä (tämä mukaanlukien)
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Aijai Savilahti torjuu korkeassa polviasennossa Perrinin vedon, wiikman oli jo pelattu ulos.

Jäämies: tää total on niin helppo kun näkee kaikki matsit.. Ei maksa vaivaa mennä paikalle kun 3 matsin hinnalla saa koko kauden, ja kun hyviä istumapaikkoja ei ole ikinä Jyväskylässä tarjolla. Mullehan tää on mahti diili mutta kyllä joukkue tuossa häviää kauheasti. Playoffeihin esim on lähes mahdoton saada lippuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös