Otteluseurantaketju SM-liiga la 18.9.2010

  • 52 747
  • 292

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kolmannesta voi sitten hakea vaikka erävoittoa ja pitää oman maalin puhtaana. Neljään maaliin en jaksa uskoa tässä tilanteessa.

Ennustelin maalirikasta peliä, ja vaikka samanlaista paskaa nähtiin viime vuonnakin, niin silti en halunnut uskoa aivan tällaiseen lopputulokseen.

Sinänsä mikään ei ole muuttunut viime syksystä. Silloinkin puolustuspeli oli syksyllä pitkiä jaksoja aivan suolesta, myös ja varsinkin Ässiä vastaan. Keväällä sitten ryhdistäydyttiin ja puolustus oli todella tiivis.

Tällä hetkellä eniten vituttaa täysin turhat lahjamaalit. Niistä ei voi Leimettä syyttää. Sen sijaan Leimeen on mahdollisimman pian puututtava puolustuspelaamisen ja hyökkäyspelaamisen epätasapainoon. Avainpakkien loukkaantumiset tietysti vaikeuttavat asiaa, mutta huonollakin pakistolla pärjää niin kuin viime keväänä nähtiin.
 

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Nyt olisi Tepsillä hyvä tilaisuus antaa Tommi Virtaselle ensimmäiset liigaminuutit maalilla. Melko paineettomaan tilanteeseen pääsisi, kun se nyt on aivan sama hävitäänkö tämä peli neljällä vaiko seitsemällä maalilla.
 
TPS lahjoittaa voiton Ässille, niistä maaleista mitä itse näin, 3 oli täysin lahjamaaleja. Aivan karmeaa peliä, puolustus tehnyt typeriä virheitä ja hyökkäyksessä kemiat eivät kohtaa sitten millään. Mulle on ihan sama hävitäänkö 0-1, 0-5 vai 5-22 kun pistemenetys on sama, mutta peli pitää saada kuntoon. ET:ssä peli ei ollut mitään erityisen kaunista, mutta toimi paljon paremmin kuin HPK:ta ja etenkin Ässiä vastaan. Ilmeisesti pientä kipsiä on. Kyllä innolla odottelen Birneriä, Nordlundia ja Bergiä takaisin.

Virtanen maaliin, kiitos.

Laaksonen helvettiin, kiitos.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Tekiköhän Brokclehurst?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nonnii SaiPa-Lukko 1-2 odotellaans tekijää...

Tukonen tekee, Kurtis ja Brukle syöttäjät. Edelleen Kurtis syöttänyt kaikki tämänkauden Lukkomaalit.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Tapparan ylivoima on aivan surkeaa. 5-5 pelikään ei ole mitään hienoa katseltavaa. Tämä Doell on erottunut edukseen Tapparasta eniten. Yksi harvoista Tapparalaisista, joka tuo kiekon alueelle, taklaa ja raastaa, ja syötti Tillulle tyhjiin, mutta ei ollut ruuti tulista Koskelalla. Strömberginkin avasi puolittaiseen läpäriin. Nieminen sitten meni hörppäämään Hyvärisen vedon. Turkulainen sitten pisti viimeisellä minuutilla kiekon reppuun sen jälkeen, kun Vilkman(?) oli kaarrellut maalin takaa. Jesse otti kiekon haltuun, ampu ylös ja hieno tuuletus päälle. Kolmannessa erässä niistä ylivoimista on pakko pistää sisään, jos haluaa vielä edes yhdestä pisteestä haaveilla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pakkohan se on, kun Engren ja minun liigaspöre ajelee samoja raiteita. Tarviitko lantrinkia?

Sami Kapanen Urhoilee töllössä.

Ja minä kun luulin, että Engrenin kunto johtui vain minun liigapörssistä. Tosin minä vaihdoin sen tälle kierrokselle, se kai tekee sen eron meidän välille?
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Hienoa katsottavaa Ässien peli. Aivan loistavan näköistä. En muista milloin viimeksi olen nähnyt Ässiltä noin kaunista peliä. Hopeakaudella (ei keuli, ihan oikeesti kaunista)?

Laittakaas Määttä hyötykäyttöön ja sarville estämään keulimista... ainakin hetkeksi vielä ;)

Sitten voi tiputtaa Teron kyydistä jos voittoputki näyttää lukemia 6-7 suoraa voittoa. Eikä siinä tilanteessa Tero enää muutenkaan paljoa auta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös