Otteluseurantaketju SM-liiga la 18.2.2012

  • 131 204
  • 437

Advertius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Itsemoderointi
Tänään ainakin ditrim, TJ Mackey ja Gada avautunet Jokereista tai sen pelaajista. Plus se yksi, joka aina kitisee Hpk-Jokerit otteluiden tuomareista.
 

Ralph

Jäsen
Tänään ainakin ditrim, TJ Mackey ja Gada avautunet Jokereista tai sen pelaajista. Plus se yksi, joka aina kitisee Hpk-Jokerit otteluiden tuomareista.

Näytä viesti jossa olen tänään tai koskaan avautunut Jokereista tai sen pelaajista? Avauduin juuri Veikkauksesta. Tämä voisi olla toisen ketjun asiaa, mutta itse Jokerit on yksi eniten sympatiaani saava jengi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En ymmärrä Ässät-Lukko- matsin kerroinasettelua, viime aikaisilla otteilla Lukon pitäisi olla vähintään tasavahva, ellei peräti ennakkosuosikki illan otteluun.

Tilastoista päätellen Jokerit on piristynyt hieman? Onko näin?

Vaikka HPK pelaisi kuinka huonoa kautta, on mielestäni kyseenalaista, että perinteisesti vahvalla kotijoukkueella on reilusti yli kolmen kerroin.
Taas saa ihmetellä, miten Jokeri-fanit luulevat kaikkea hyökkäykseksi rakasta kotiseuraa kohtaan.

Ihmettelisin ihan samaa, jos kyseessä olisi esim. HPK-Jyp/Hifk, jotks kuitenkin pelanneet paremmin kuin Jokerit.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Sikakatsomon teineillä keskarit pystyssä. Priceless!

Joo. Se on ihan maalaista verrattuna soihdutteluihin sun muihin palohälyytyksiin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tuleeko siitä pelistä taas yhtään mitään?
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Näytä viesti jossa olen tänään tai koskaan avautunut Jokereista tai sen pelaajista? Avauduin juuri Veikkauksesta. Tämä voisi olla toisen ketjun asiaa, mutta itse Jokerit on yksi eniten sympatiaani saava jengi.

Hakataan GaDa!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Täällähän on jopa vähän tunnetta. Juntteja ja katkeria jne.
 

Ralph

Jäsen
Hakataan GaDa!

Joo, meikä voi aloittaa hakkaamalla vartin päätä seinään.

Eiku oikeesti, ei tässä liigassa ole niitä "symppisjengejä" juuri ketään. Kerho on suosikki, Ässät ihan kiva kakkonen. Sitten muut mitä on, mutta niiden muiden kärkipäässä Jokerit. Verrattuana NHL:ään, jossa on useita "symppisjengejä".

EDIT: 2-0.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kerho 2-0! Nam.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Annetaan dumareille toistaiseksi synninpäästö. Kerhon yv on kyllä nättiä kiekonsiirtelyn, paikanvaihtojen ja kutien osalta.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerho näyttää olevan liekeissä. Menikö maali Kilpeläisen piikkiin?
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Jesh, pitkäveto alkaa kerrankin hyvin! Miten se päättyy, se onkin toinen juttu...:)

Hyvin Kerho pelaa, Jokerit saa pahasti selkään, jossei ala kintut vilkkumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös