Otteluseurantaketju SM-liiga la 18.2.2012

  • 131 215
  • 437

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tiklaaj..taklaaja Aartio-Aarnio. Pelin tempo on pääosin liian hidas Jekimovitsin nimen sanomiseen oikein, koska tiukoissa tilanteissa loppu lyhenee jostain syystä.

Lisätäänpä hänen meriittilistaan vielä Savilahden kutsuminen Naganderiksi.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Onpas yllättävää, että Porista tuleva Urhon kuva on kuin suoraan 60-luvulta. Satakunnan museosta liisattu laitteisto kenties?

Ja vitun mopopoika osuu jälleen Lukon lahjasta. Armia 2-0.
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Armoa,todella komeasti maalin kattoon, 2-0.
 

ahee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Koko vitun joukkue sekaisin uusien miesten tulon jälkeen.... Sellainen pelko mulla vähän olikin, että näin vois käydä. Suikkanen laittakoon äijät helvetin pitkälle lenkille.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko vitun joukkue sekaisin uusien miesten tulon jälkeen.... Sellainen pelko mulla vähän olikin, että näin vois käydä. Suikkanen laittakoon äijät helvetin pitkälle lenkille.

Ei mitään hajua miten Pelicans on pelaillut, mutta muistaakseni kävin itsekkin tätä höpöttelemässä tuonne Pelsujen puolelle, että mahtaakohan tehdä hyvää, kun roudataan näin paljon ukkoa sisään tässä vaiheesa kautta.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Voisiko olla jopa pelissä?

Jep, kaveri joka etänä kannattaa Ässiä ja pitää kommenteillaan ketjua yllä illasta toiseen. Pakkohan sitä on lyödä?

Ai niin ja itse asiaan eli Flegu Armia alistaa Lukkoa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Saatana, tätä ei nyt saa töhöillä! Peliä SaiPa!
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Olipas helppo maali olemattomasta tilanteesta. Mutta kuten miljoonan kerran on todettu... jos et tee itse kun paikkaa tarjotaan niin omissa soi kohta.

Ärsyttävää katsella tällaista paskaa kun on nähnyt miten SaiPa voi pelata. Vaan kyllähän tätä osasi tosiaan odottaa. Ennakkosuosikin asemassa ei työnteko ja asenne ole lähelläkään sitä tasoa mitä muina päivinä.

Ja kaksi Ilves-pelaajaa ei muka pääse irti Levokarin otteesta... just. On se mörkö.
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Vitun Levokari, vitun SaiPa, vittu. Ei voi Ilvestä vastaan pelata näin pitkin vittuja.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Jaahans, Levokaria SAA lyödä kupoliin. Ihan jees "tuomio".
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aivan liikaa idioottimaisia ja turhia jäähyjä tänään. Näitä ei saisi antaa edes Ilvekselle.

Voi jumalauta tätä selostajaa. Säännöt hallussa jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös