Sen verran vielä sanottava, että taktisesti - etenkin puolustuspäässä - pelaaminen on sekä HIFK:lta että JYPiltä varsin heikkoa, mutta viihdearvoltaan selkeästi paras peli Liigassa, mitä olen tällä kaudella todistanut.Ei se aina tällaista ole, pakko myöntää.
Lukolta 2. kenttä on tällä hetkellä ainoa, jonka liike riittää Liigaan. Kaikilla muilla tuntuu nyt piiputtavan enemmän tai vähemmän.
Sport vois mun puolesta voittaa. Lukko on taas täysin munaton ja johtaa lähinnä hyvän tuurin ansiosta.
Hyi helvetti mitä toimintaa. Mikä vittu tossakin on, että mitään rangaistuksia tollasesta kusipäitten riehumisesta ei tule? Putka ois tehny hyvää sälleille.
Mielenkiinnolla odottelen Pelsu-organisaation kommentteja tästä toiminnasta. En pidättele kuitenkaan hengitystä.Eskelistä ei varmaan kokeilla tällä kaudella kertaakaan maalissa
Hyi helvetti mitä toimintaa. Mikä vittu tossakin on, että mitään rangaistuksia tollasesta kusipäitten riehumisesta ei tule? Putka ois tehny hyvää sälleille.
Peliä en nyt pysty itse katsomaan, mutta oletan johtuvan siitä että Humlista tuli tänään eniten Kärpissä pelejä pelannut ulkomaalainen.Mistä Humlia juhlistettiin äsken mediakuutiolla ja kuuluttajan toimesta?
Eniten pelejä Kärpissä pelannut ulkkari. Aika hyvin tältä TPS-kasvatilta :peukku:Mistä Humlia juhlistettiin äsken mediakuutiolla ja kuuluttajan toimesta?
Ei ole ainakaan aikasemmin tullut mitään, tai en ainakaan muista. Ravintola-alalla töissä olevana ja olleena nähny noita "faneja" ja täysin kuvottavaa toimintaa.Mielenkiinnolla odottelen Pelsu-organisaation kommentteja tästä toiminnasta. En pidättele kuitenkaan hengitystä.