Kyllä Helsingistä löytyy niitäkin lätkäjätkiä joiden mielestä Sinkun show on piristävää seurattavaa ja todellakin kuuluu lätkään. Itse olen iso Sinkun fani.
Samoin
Kyllä Helsingistä löytyy niitäkin lätkäjätkiä joiden mielestä Sinkun show on piristävää seurattavaa ja todellakin kuuluu lätkään. Itse olen iso Sinkun fani.
Tuoko oli sitten sen kiekkokulttuurin määritelmä?Jyväskyläläiset osoittivat sitä kuuluisaa kiekkokulttuuria.
Luetaan niitä viestejä, ettei tarvitse toistaa ja vetäkää ne herneet v... sieltä nenästä jos tuo noin koville ottaa.Sulla on ilmeisesti jotain sisäpiirin tietoa tästä?
Jyväskyläläiset osoittivat sitä kuuluisaa kiekkokulttuuria.
Mitä kunnioitusta Jokereiden haluton "miljoonajengi" muka ansaitsee?
Eräs Jokeri-kannattaja ainakin osoittaa todellista kiekkokulttuuria Jokeri-fanien keskustelupalstalla: "En katsele peliä mutta todellinen lutuuriteko tämä on. NO ONE LIKES US WE DONT CARE !" - Nimimerkki SE16 Jokerifanit.net keskustelupalstalla
Mitähän Virmanen ja Seppänen haastoivat keskenään?
Allekirjoitus kamaa :)
Hentunen boksiin...vielä kerran pojat!
Autokauppias yritti puhua itelleen ens kaudeks duunipaikkaa...??
Eiköhän teiltä joku suojatyöpaikka löytys. Eri asia haluaako joku tulla organisaatioon joka kyntää vuodesta toiseen sarjan pohjalla järjettömällä budjetilla.
Eiköhän teiltä joku suojatyöpaikka löytys. Eri asia haluaako joku tulla organisaatioon joka kyntää vuodesta toiseen sarjan pohjalla järjettömällä budjetilla.
Luetaan niitä viestejä, ettei tarvitse toistaa ja vetäkää ne herneet v... sieltä nenästä jos tuo noin koville ottaa.