Otteluseurantaketju SM-Liiga, La 12.1.2013

  • 169 565
  • 703

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Aarnio.

No niin, tulihan se maali.

Grönholm sytytti ylöstuonnillaan? OPG pelannut kyllä ihan miehekkäästi erän lopun.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Antti Aarnio kaventaa lukemiksi 1-3. HPK:lla oli jo pari hyvää paikkaa aiemmin, Piispanen tarjoili maalin kulmalle ja Aarnio pääsi lyömään kiekon sisään.

Ei hätää kuitenkaan.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK

Vittu toi joukkue on sekaisin. Siis näyttää ihan joltain amatööri jengiltä. Kuinka monta kertaa annettiin syöttö luistimiin? Kymmenen kertaa ei riitä. Kahta syöttöä ei edelleenkään saada putkeen perille ja keskialueen yli ei päästä, ei sitten millään.

Menee peli peliltä vaan huonompaan suuntaan tämä pelaaminen. Mä en enää uskonut, että se on mahdollista, mutta kyllä se nyt vahvasti näyttääpi siltä.

Varmaan yksi 2000-luvun huonoimpia SM-Liiga joukkueita.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei ne kaksi pakin paikalta tehtyä maalia tarkoita että oman maalin edessä ei tarvitse pitää miestä. Ei tuommoisia enää.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
On todellakin tylsä matsi menossa Oulussa. Skarppaisivat nyt molemmat joukkueet 3. erään. Tämä on sitä kuuluisaa HMV:tä.

Urpo-TV vittuilee ja herjaa päivityksen tarvetta/salattua kanavaa, vaikka kaikki muut paketin kanavat toimii normaalisti - mutta ilmeisesti en menetä mitään.

Näitä "kunhan saadaan pisteitä, nyöhjä-nyöjhä, koska tää loppuu, ei jaksa olla terävä eikä keskittyä, missä pleijarit perkele" -pelejä tulee tammikuun ryytymisvaiheessa itse kullekin jengille. Jokerit oli eilen Ilmalassa esimerkki aiheesta, tosin fiksun tylysti raatanut TPS teki kotijoukkueelle pelistä vaikean (ja olisi ansainnut enemmän kuin pisteen).
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Jekimovs huitoo korkealla mailalla HPK-peluria kasvoihin, onneksi ei tule verta ja Latvialainen lähtee kakkosen istunnolle. Samalla päättyi ensimmäinen erä lukemiin 1-3.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Jekimovsille jäähy ja Kerhon ylivoimaa sitten 2. erän alkuun.

Oli kyllä harvinaisen ala-arvoinen esitys Kerholta tuo 1. erän alku. En ole vähään aikaan nähnyt noin pökälepitoista avauserää HPKlta.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Vittu toi joukkue on sekaisin. Siis näyttää ihan joltain amatööri jengiltä. Kuinka monta kertaa annettiin syöttö luistimiin? Kymmenen kertaa ei riitä. Kahta syöttöä ei edelleenkään saada putkeen perille ja keskialueen yli ei päästä, ei sitten millään.

Ala nyt viela kylmene. IFK petrasi eran loppua kohden. Toisaalta sanon, etta jos Lukko jatkaa noin aktiivisena, niin ei me suurinumeroisesti havita.
 

Zolomy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerrotaan lähiviikkoina
Hyvä että saatiin kolmas maali kun se vääjäämätön kavennuskin syntyi. Vielä ei uskalla hengittää ulos mutta ehkä tänään on jotain saumoja jopa pisteille.
 

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Erätauko viihdettä

HIFK - Ilves playoff 1998 game 1

0:40 -> :D

"Täähän on 90-lukuu, nykyää nuoriso on tälläst" - Olli Jokinen

Totaali hajoaminen, muistan itse tämän haastattelun ja kyseisen matsin näin 14 vuodenkin jälkeen.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ala nyt viela kylmene. IFK petrasi eran loppua kohden. Toisaalta sanon, etta jos Lukko jatkaa noin aktiivisena, niin ei me suurinumeroisesti havita.

Petras ja petras. Lukko hellitti hieman otetta. Huhhuh, mä en ymmärrä miksi maksan siitä, että saan katsoa tällaista totaallista kidutusta. Ottelusta toiseen. Vitun vittu.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hyvä että saatiin kolmas maali kun se vääjäämätön kavennuskin syntyi. Vielä ei uskalla hengittää ulos mutta ehkä tänään on jotain saumoja jopa pisteille.

Joo, ei voi yhtään vielä tuuletella, vaikka hyvin alkoikin. Itse joudun seuraamaan Lukko -IFK:ta, kun Sports Academy tätä näyttää.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Petras ja petras. Lukko hellitti hieman otetta. Huhhuh, mä en ymmärrä miksi maksan siitä, että saan katsoa tällaista totaallista kidutusta. Ottelusta toiseen. Vitun vittu.

Kylla sa nyt liiottelet. Toisaalta ei tassa ole viela muuta tapahtunut kuin yksi maali. Ja kaksi eraa jaljella. Palataan astialle toisen eran lopussa. Itse en ole kovin huolissani, ehka pitaisi?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Pkkkaraiselta ihan älytön harhasyöttö ja Junttila yksinläpi ja kiekko häkkiin. 2-0.
 

Rough Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkukat
Lukolla VHS filmeillä nauhat. Rempattuun Areenaan olisi voinut päivittää myös tekniikan.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Taitaa tulla Kärpille aika helppo loppupeli. Harvassa on olleet maalintekopaikat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös