Otteluseurantaketju SM-liiga la 11.12.2010

  • 94 266
  • 346

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
AUK vetää Ässille 1-0. Wiikman ei kestä loputtomiin.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Akiiii!! Komia laukaus ja 1-0
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Hieno maskityö Santavuorelta.
 

NiXu89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Ry
Ihmeellistä että tuohon ei ole kukaan puuttunut että ensimmäiset 5minuuttia pelistä maalivahdit eivät näe toisiaan.

Toisaalta samahan se on molemmille.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kamalaa peliä Mieloselta, tulee melkein Jyrkkiötä ikävä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Ihmeellistä että tuohon ei ole kukaan puuttunut että ensimmäiset 5minuuttia pelistä maalivahdit eivät näe toisiaan.

No, porilaisten multiareenan yksi kymmenestä ilmastointijärjestelmistä kun hiukan oikkuilee, niin tuon verran sumua sallittakoon.

Tyyppillistä tuomarointia muuten menossa Porissa. Katsomohuudoilla on taas iso merkitys jäähyihin, valitettavasti.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Haha, Ryan jäähylle. Mikäs silmätikku siitä tullut?
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jospa Tupe sitten kolmannella kerralla osuis kun tarjoillaan takatolpalle noinkin avopaikkaan...
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiks se ollut eilen? Onks teillä joka päivä noin helppoja vastustelijoita?

Tuntuu kun Ässät voittaa, niin vastapuolelta tulee "tämä X:n paskin peli ikänä"; sijoita X tilalle mikä tahansa joukkue.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tuntuu kun Ässät voittaa, niin vastapuolelta tulee "tämä X:n paskin peli ikänä"; sijoita X tilalle mikä tahansa joukkue.

Legendaarinen kaava siis. Niin se on ikävä kyllä monen joukkueen kohdalla, mutta voin lohduttaa, että Ässät on oikeasti tällä kaudella pirun kova.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Tuntuu kun Ässät voittaa, niin vastapuolelta tulee "tämä X:n paskin peli ikänä"; sijoita X tilalle mikä tahansa joukkue.

Mä oon kyllä tottunut siihen, että kun Ilves voittaa, niin vastapuolelta tulee "tämä X:n paskin peli ikänä"; sijoita X tilalle mikä tahansa joukkue.
 

NiXu89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Ry
Mä oon kyllä tottunut siihen, että kun Ilves voittaa, niin vastapuolelta tulee "tämä X:n paskin peli ikänä"; sijoita X tilalle mikä tahansa joukkue.
Omien kokemusten mukaan tätä harrastavat Jokeri, Ifk ja Lukko fanit lähinnä.

Muille ei ole niin paha myöntää että aina ei voi voittaa, semmosia halpistiimejä kun ovat.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tulipa erikoisesti Ipalle jäähy.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vähän tuntuu olevan "Marjamäki-lisää" tuomioissa tänään. Vähänkin kovemmista Ilves-taklauksista löytyy aina jokin syy jäähyyn.

Ilveksen viimeistely on todella heikkoa luokkaa ja tällä menolla vieraspisteistä on turha haaveilla.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Heh heh Daavid vs Goljat eli Lee vs Kudroc. Jäi pieneksi huitomiseksi ja hanskat pysyivät kädessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös