Ihmeellistä että tuohon ei ole kukaan puuttunut että ensimmäiset 5minuuttia pelistä maalivahdit eivät näe toisiaan.
Joo olihan tuo Kesän "ryntäys" ainakin aika väärä tuomio.Tyyppillistä tuomarointia muuten menossa Porissa. Katsomohuudoilla on taas iso merkitys jäähyihin, valitettavasti.
Joku mestis-tiimi siellä näyttää vastaan pyristelevänKetäs vastaan Ässät pelaa?
Ketäs vastaan Ässät pelaa?
Joku mestis-tiimi siellä näyttää vastaan pyristelevän
Eiks se ollut eilen? Onks teillä joka päivä noin helppoja vastustelijoita?
Tarkoitin kauden ennakkokaavailuissa mestistasoiseksi joukkueeksi leimattua Ilvestä.Eiks se ollut eilen? Onks teillä joka päivä noin helppoja vastustelijoita?
Tuntuu kun Ässät voittaa, niin vastapuolelta tulee "tämä X:n paskin peli ikänä"; sijoita X tilalle mikä tahansa joukkue.
Eiks se ollut eilen? Onks teillä joka päivä noin helppoja vastustelijoita?
Tuntuu kun Ässät voittaa, niin vastapuolelta tulee "tämä X:n paskin peli ikänä"; sijoita X tilalle mikä tahansa joukkue.
Omien kokemusten mukaan tätä harrastavat Jokeri, Ifk ja Lukko fanit lähinnä.Mä oon kyllä tottunut siihen, että kun Ilves voittaa, niin vastapuolelta tulee "tämä X:n paskin peli ikänä"; sijoita X tilalle mikä tahansa joukkue.
Mä oon kyllä tottunut siihen, että kun Ilves voittaa, niin vastapuolelta tulee "tämä X:n paskin peli ikänä"; sijoita X tilalle mikä tahansa joukkue.