No enpä tiedä tuosta ansaitusta. Hyvin tasainen erä ja tasatulos olisi oikeudenmukaisin. Mutta eipä ne sen mukaan mene, eikä pidäkään mennä.
Tuo eka oli hiinä ja hiinä, mutta tuosta toisesta on turha valittaa ja kannattaa tilata hamekangasta jos muuta väittää. KalPa oli TODELLA huono toisessa erässä ja se ei johtunut pelkästään JYP painostuksesta.Väitätkö ettei JYP hyötynyt selvästi tuomareiden toiminnasta ennen 2-0 ja 3-0 maaleja?
Jos näin väittää niin saa olla aikamoiset puna/musta/valkoiset värilasit päässä myös.
JYP se vaan ei osaa hävitä. Todella vittumainen joukkue, seura ja kaupunki.
Helenius kampittaa Riekkinen kaatuu täydestä vauhdista päin laitaa mutta jäähylle lähtee Riekkinen eikä suinkaan kampittanut Helenius.
Olen muutaman kerran kuunnellut YLE Puheelta Esa Keskisen kommentointia ja minun mielestäni hän on aika hyvä siinä hommassa. Jonkun Juha Lindin pesee siinä hommassa mennen ja vielä tullenkin 100-0.Essi Keskinen ilmeisesti ekaa kertaa Tapparan pelissä tällä kaudella. Vetää radiossa ranteita auki pelisuoritusten vuoksi. Melkein vaatii katsojille rahojen palauttamista tokan erän "suoritusten" vuoksi.
Tarkoittaa sitä, että Blues varmistaa samalla paikkansa sääliplayoffeihin. SaiPa ja TPS kun tulevat ainakin jäämään taakse, tapahtuu lopuissa peleissä mitä tahansa.
Voisiko johtua siitä, että nyt ei ole vastassa HPK, vaan vähän eri kaliiberin jengi?KalPalta paskinta peliä miesmuistiin. Mihin jäi HPK-ottelun vapautuneisuus?
Hahaha. HA. HA. Jos Heleniuksella on silmät takaraivossa, voi tuota kampitukseksi sanoa. TÄYSIN SELVÄ jäähy Riekkiselle tuossa. KalPa ei vain pärjää, pakko fanien ettiä syitä tuomareista.
Vituttaa,hävettää...Vituttaa ja hävettää,muttei niinkään tuo Kalevan pelin tilanne Jyppiä vastaan vaan tuo uikutus jota täällä nämä jotkut kanssaveljet harjoittavat..On tää ny kokolailla noloa,että ainut syy Kalevan tappiotilaan tuntuu taas kerran olevan vain ja ainoastaan Jyväskylään päin vetävät tuomarit.
Pahoittelut teille Jyppifanit noitten muutaman meikäläisen puolesta..:D
Janne Keräselle tyhmä jäähy hyökkäyspäässä kun kolmatta erää on pelattu 18 sekuntia.
Voisiko johtua siitä, että nyt ei ole vastassa HPK, vaan vähän eri kaliiberin jengi?
Kummalla on isompi suu Steven Tylerilla vai Ville Uusitalolla?
Olen muutaman kerran kuunnellut YLE Puheelta Esa Keskisen kommentointia ja minun mielestäni hän on aika hyvä siinä hommassa. Jonkun Juha Lindin pesee siinä hommassa mennen ja vielä tullenkin 100-0.