Ahtola tasoittaa 1-1 Turuus.
tps häviää. Voitto IFKsta takaa sen, että seuraavassa ottelussa on suuria ongelmia latautua ja masu on täysi. Kunhan ennustan, aika usein näin käy.
PS. Minkä takia Mikelle buuataan jokaisessa vierashallissa? Pelkästään kateutta vai jotain muuta taustalla?
Toista se oli silloin, kun Jokereissakin oli vielä tähtiä tyyliin Selänne ja Janecky. Noillehan Hifk kannattajat aina osoittivat seisten suosiotaan ;)PS. Minkä takia Mikelle buuataan jokaisessa vierashallissa? Pelkästään kateutta vai jotain muuta taustalla?
Toista se oli silloin, kun Jokereissakin oli vielä tähtiä tyyliin Selänne ja Janecky. Noillehan Hifk kannattajat aina osoittivat seisten suosiotaan ;)
Ei ifk nyt niin iso päänahka ole että maha kylläiseksi tulee, lähinnä hakisin syytä liian helposta voitosta ifk:sta ja löysyys näkyy tässä pelissä kun siellä toisessa päässä on joukkue joka edes vähän pelaa.
Toista se oli silloin, kun Jokereissakin oli vielä tähtiä tyyliin Selänne ja Janecky. Noillehan Hifk kannattajat aina osoittivat seisten suosiotaan ;)
Täysin eri mieltä. HIFK on se JOUKKUE, jonka kaikki haluavat voittaa ja jota vastaan lataus on huipussaan. Lisäksi kyseessä on mestarijoukkue, joten lataus on 110. Sen jo todistaa sekin, että vieraspeleissä on hallit täysi kun hifk tulee kylään. Masu on takuulla kylläinen, vaikka sijoitus ifkillä olisi jumbo.
Mä olin jo tuolloin fossiili, mutta jos muisti ei pahemmin pätki niin todella lämpimän vastaanoton tuo mainittu kaksikkokin aina sai. Muistaakseni Hifk-kannattajat ottivat Teemun jopa niin paljon omakseen, että huolehtivat ettei Teemun tavarat katoa ja tarjosivat käsilaukkua. Otto taas jos sattui kyseenalaisesti kaatumaan niin muistelen katsojien jopa pyrkineen jäälle, varmaan olisivat menneet auttamaan Oton pystyyn.Minä en ihan niin fossiili ole, että muistaisin noita aikoja kunnolla ;)
Mikke on nyt tehnyt puolivaloilla 2+0
Se nyt oli sanottu pilke silmäkulmassa!
Voitosta kuin voitosta saa MASUN kylläiseksi, amatöörit käsittelee sen niin että ensi pelissä mahdollinen floppi, ammattilaiset keskittyvät tekemiseen ja unohtavat eilisen. En tiedä kummista nyt puhutaan.