Olin jo menettänyt uskoni Brodinin suhteen mutta taitaa olla melkoinen helmi meillä tässä!
Brodin on helvetin hyvä luistelija ja vahva jässikkä. Kun saa vielä viimeistelyn kuntoon niin tässä on aika kova jätkä SM-liigatasolle.
Olin jo menettänyt uskoni Brodinin suhteen mutta taitaa olla melkoinen helmi meillä tässä!
Mitä vittua, Peroo huitoo ihan järkyttävän tappokostoviikatteen ja selviää kakkosella? Kolmen pelin pelikielto aiheellinen tosta.
Jaa tää Tibbets on sun uusin keppihevonen? No, ehkä saat joululahjaksi uuden mantran. Olet kyllä flintstone vol.2 hokemiesi kanssa.Faktoihin vastaaminen fantasioilla on vähän kuin Tibbetssin tekojen puolustaminen...
SaiPa hakkasi ensimmäisessä erässä päätään loistavasti torjuneeseen Mika Järviseen, torjunnat Järvinen 15 ja Nieminen 5. Ensimmäisen erän jälkeen siis 1-0.
Tampereella peli on 0-0 ensimmäisen erän jälkeen. Selostamossa ainakin on vauhtia enemmän kuin tarpeeksi mutta miten on kaukalossa?
Tuohan nyt on SaiPalle tapa enemmän kuin poikkeus. Ei yllättänyt yhtään.SaiPa merkkinen erä radiosta nähtynä, mutta kyllä kahden minuutin 5-3 yv:n sössiminen on todella huono suoritus.
Mitä se nyt on tehny?
Kyllä mä ymmärrän että menneet hävettävät ihan helvetisti ja väkisin pitää jotain keksiä niitä peitelläkseen. Mutta ei se faktoja muuta mihinkään.Jaa tää Tibbets on sun uusin keppihevonen? No, ehkä saat joululahjaksi uuden mantran. Olet kyllä flintstone vol.2 hokemiesi kanssa.
Fränällä taas tutun huikea torjuntaprosentti.
Se on hyvä että Vehasella on töitä. Pysyy paremmin hereillä, eikä käy kuten torstaina.Kylla sita vauhtia on. Tasaista ja varovaista pelia. Vehasella 11 ja Metsolalla 6 torjuntaa.