haunted shores
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Varjotuuli
Omaankin silmään Peverley jahtasi Hannulaa vahingossa. Ei missään nimessä tahallinen jahtaus. Ja olihan Hannula siinä juuri samalla hetkellä ajautumassa jahdattavaksi.
Hyvä, että muutkin kuin Ässä-fanit ovat huomanneet Padan heikon yv:n. Ei voida meitä Ässä-faneja syyttää turhasta negailusta, vaan ongelma on oikeasti olemassa.On kyllä, ainoastaan Ässät kilpailee Bluesin kanssa "paskin YV" -tittelistä.
Huh huh, meinasi Leimu loukkaantua kun tyhmästi käänsi selkänsä.
Hyvä, että muutkin kuin Ässä-fanit ovat huomanneet Padan heikon yv:n. Ei voida meitä Ässä-faneja syyttää turhasta negailusta, vaan ongelma on oikeasti olemassa.
ONko muilla tosi pimee kuva Urhon / Veikkaustv:n kuvassa? Vai onko mun laitteista kiinni.
Jaatinen, jumalauta! Aivan upea neppaus.
Eihän se jahdannut vaan Bluesin pelaaja tönäisi selkään tuossa ja sen vuoksi näytti että olisi "jahdannut".
Näin peliä seuratessa hämmentää ihan pirusti miten JYPin Tarkille on saatu 7 torjuntaa, mä en muista yhtään näin äkkisältään.
Omaankin silmään Peverley jahtasi Hannulaa vahingossa. Ei missään nimessä tahallinen jahtaus. Ja olihan Hannula siinä juuri samalla hetkellä ajautumassa jahdattavaksi.
Näin peliä seuratessa hämmentää ihan pirusti miten JYPin Tarkille on saatu 7 torjuntaa, mä en muista yhtään näin äkkisältään.
Jahtasihan se koska selostaja Ritari niin sanoi, nih! Suosittelen monia jääkiekon seuraajia avaamaan myös ne omat silmät. Varsinkin Ritarin ollessa selostuskopissa.
Jep, vaitettavasti useampi on sitä mieltä, että jos selostaja niin sanoo, niin näinhän se on, kuin, että katsoisivat itse ja muodostaisivat omat ajatuksensa.
IFK:n 5-5 pelaaminen edelleen ihan paskaa.