Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset, nykyinen ja entinen
Virkkunen kiitos tästä. Vittu!
Hahhah. Päivä arpominen tuomareilta. Hieno lottoaminen
Hahhah. Päivä arpominen tuomareilta. Hieno lottoaminen
Tuomarivirheestä tepsi tekee 5-2 maalin, pidän oikeuden muutta lausuntoani, kun olen nähnyt hidastuksen.
Siellä se oli rivien välissä: selästä taklaaminen on kiellettyä. Pitäisikö moinen sallia ihan vaan että porukka oppisi ottamaan taklauksia vastaan kaukalossa?
Tuomarivirheestä tepsi tekee 5-2 maalin, pidän oikeuden muutta lausuntoani, kun olen nähnyt hidastuksen.
Eli Abidin pelatessa selkä kentälle päin hän ei voi kääntyä, koska selästä taklaaminen on kielletty. Eikö kaikkien kannattaisi tällöin pelata kokoajan niin, että vastustaja joutuu taklaamaan selästä. Tämä johtaisi siihen, että pelaajien turvallisuus huononisi vielä nykyisestä.
Haluaisin nimenomaan muutoksen siihen, että pelaajat olisivat useammin valmiita ottamaan taklauksen vastaan ja välttäisivät ikäviä loukkaantumisia tällä tavalla. Luultavasti myös kanssapelaajien kunnioitus nousee aina kun otat reilusti taklauksen vastaan (esim Ruutu ei varmaan ole kauhean arvostettu pelaaja oman joukkueen ulkopuolella, kun tekee monenlaisia temppuja joukkueen hyväksi).
Eli Abidin pelatessa selkä kentälle päin hän ei voi kääntyä, koska selästä taklaaminen on kielletty. Eikö kaikkien kannattaisi tällöin pelata kokoajan niin, että vastustaja joutuu taklaamaan selästä. Tämä johtaisi siihen, että pelaajien turvallisuus huononisi vielä nykyisestä.