Otteluseurantaketju SM-liiga ke 16.11.2011

  • 102 979
  • 336

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jokerit-Ässät

Lahti vetää Jokrut 3-1 johtoon. Hieno veto ei siinä mitään
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienosti jättää Honkanen Lahden tuossa vapaaksi..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pauli kaulii SaiPan 1-3 johtoon!

Edit. liigan sivujen mukaan sittenkin Saarinen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäsköhän Honkasen vähän taas herätellä porukkaa ja hakea vaikkapa J.Ruutu mukaan hippasille? Seuraava maali ratkaisee pelin.

Sitä tuo jengi kieltämättä kaipaisi.
 

Ralph

Jäsen
Kolmasosa kaudesta takana ja nyt menee jo usko että Hämeenlinnassa pelataan edes säälipleijareita keväällä 2012. Loppukaudella seurannassa, päästetäänkö me Ilves ohi.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ja luulet, että Ruutu lähtee 3-1 tilanteessa mukaan tuohon? Varsinkin jos Honkanen on kerran ollut huono.

Luulen että lähtee, jos Miliisi vetää kunnolla hanskalla lättyyn. Jarkko on ovela pelaaja mutta myös provosoitavissa.
 

jeani

Jäsen
Oon alkanut pitämään tästä Urhon selostajasta. Toihan havainnoi peliä paremmin kuin kukaan muu selostaja. Puolueettomuudesta vielä lisäplussaa.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On toi Jokerien peli mahtavaa katsottavaa, kun vertaa esim. eiliseen IFK:n esitykseen. Helposti 2000-luvun paras Jokerijoukkue. Vielä kun saisi tasaisuutta esityksiin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oon alkanut pitämään tästä Urhon selostajasta. Toihan havainnoi peliä paremmin kuin kukaan muu selostaja. Puolueettomuudesta vielä lisäplussaa.

Mikähän peli on kyseessä vai selostaako se yks ja sama kaikki kolme peliä?
 

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Oon alkanut pitämään tästä Urhon selostajasta. Toihan havainnoi peliä paremmin kuin kukaan muu selostaja. Puolueettomuudesta vielä lisäplussaa.

Musta se vaikutti aika vaisulta ekassa erässä, mutta nyt se on parantanu toisessa erässä selvästi ja vaikuttaa oikeasti hyvältä selostajalta nyt.

Edit: niin kyseessä on Jokerit - Ässät pelin selostaja jonka nimeä en tiedä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jokerit-Ässät

Armia ja tällä kaudella tuttu hyökkäyspään jäähy. Että sellasta taas.
 

jeani

Jäsen
Ässien kultakypärä on kyllä aika hyvä, ainoa joka saa edes jotakin tilanteenpoikasta jokerimaalille.

4-1 on roikkunut jo kauan. Jokohan nyt ylivoimalla tulisi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Oon alkanut pitämään tästä Urhon selostajasta. Toihan havainnoi peliä paremmin kuin kukaan muu selostaja. Puolueettomuudesta vielä lisäplussaa.

Allekirjoitan. Varsinkin kun verrataan stadin selostajaan, jolla on sentin paksuiset HIFK värilasit päässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös