Otteluseurantaketju SM-liiga ke 11.10.2006

  • 33 247
  • 202
Tila
Viestiketju on suljettu.

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Mitähän valmentaja voi sanoa tuossa vaiheessa Ässien pukukopissa kun ekan erän jälkeen on tullut jo kuokkaan 4-0 ja vastassa on ehkä liigan kovin materiaali?
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Ai onko Kaltiainen maalissa? HEH, mimmoisiakohan nuo maalit ovat mahtaneet taas sitten ollakaan?

Edit. Eero Kilpeläinen 11+0+0=11

Eläköön!!
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Zauli kirjoitti:
Samaa paskaa. Ässien yv tökkii pahasti ja Kaltiainen imuuttelee. Miks vitus se Kaltiainen lyötiin maaliin taas?

Yhtä paska Kilpeläinen siellä on maalissa. Kalpalla on sentään parempi maalivahtiosasto kuin Ässillä.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Zauli kirjoitti:
Miks vitus se Kaltiainen lyötiin maaliin taas?

Kilpeläinen siellä on eikä Kaltiainen. Hereillä nyt.

EDIT: vai onko? hä... Vittu Kärpät on pyöritelly mutkin ulalle...
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Mitähän valmentaja voi sanoa tuossa vaiheessa Ässien pukukopissa kun ekan erän jälkeen on tullut jo kuokkaan 4-0 ja vastassa on ehkä liigan kovin materiaali?

Hyvä jätkät. Kyllä mä potentiaalia näin tossakin erässä. Samaa rataa hei.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
avatar kirjoitti:
Mitähän valmentaja voi sanoa tuossa vaiheessa Ässien pukukopissa kun ekan erän jälkeen on tullut jo kuokkaan 4-0 ja vastassa on ehkä liigan kovin materiaali?
Me ollaan hävitty tää peli jo.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
LukkoUkko79 kirjoitti:
Kyllä toi peli siltä kuulostaa, että jos mitään mullistavaa muutosta ei tapahdu Lukon otteissa, Jokerit vie kyllä vuoren varmasti. Joka osa-alueella tuntuvat olevan edellä nuo narrit.

Ilmeisesti sitä kuulee mitä haluaa kuulla, koska minä sain aika tasaisen kuvan tuosta ottelun ensimmäisestä erästä, vaikka jokereilla olikin enemmän ylivoima-aikaa.

Asennettasi on kyllä tällä hetkellä hivenen hankala hyväksyä. Mikään ei tunnu kelpaavan, joka asiasta löytyy valittamisen aihetta.

Peli on tasan 1-1, vastassa on liigan piikkipaikalla oleva joukkue. Eiköhän nyt katsota taas se 60 min ja lopputulos. Sinäkin voisit vielä hakea sen kirveen kaivosta, vaikka se taisi tosin lentää sinne jo ennen kautta jostain syystä.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
On siellä Kilpeläinen, joka ei oikein kilpimäinen ole, sori. Jostain olin lukevinani, että Kaltiainen pelaa tänään.

Mut eipä ole kumpikaan molari pahemmin vakuuttanut, että molari ostoksille tarttis lähtee...
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ainoa tavoite enää on pitää numerot edes jotenkin siedettävinä... Tästä tuu mitään, PERKELE TAKLAUKSIA EDES!!!

Zauli kirjoitti:
Mut eipä ole kumpikaan molari pahemmin vakuuttanut, että molari ostoksille tarttis lähtee...

Ei kuule riitä pelkkä molarin osto, sen verran pihalla on koko joukkue. Valmentajan tehtävä on luoda oikea pelisysteemi mikä toimii, nyt pelataa Ilvestä. Se ei käy päinsä.
 

Mark Jooris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punaset
Vastustajan maalivahdilla sentään 7 torjuntaa ekan erän jälkeen. Viime pelissä KalPan maalivahdilla oli niitä 8 kahden erän jälkeen. Jotain positiivista sentään!
Vai mahtavatko Kärppä-pelaajat joutua itse ampumaan kohti Tarkkia, ettei mies-parka ihan palellu maalillaan?
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Raatio

Vaikuttaa Staple ehtivän moneen mukaan. Selostuksessa jatkuvasti esillä. Tolppaan kilahti laukauskin, syöttöpisteen nyt kuitenkin sai. Epäonninen kaveri vrt. eilinen rankkari.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Zauli kirjoitti:
Ja Peltonen koukusta jäähylle. Ei jumalauta eikö se Peltsi tajua, että ei kannata koukkia.

Kyllä se varmaan tajuaa vaan kun ei se taida muuta voida. Niin paljon kuin Peltosta arvostankin, ei tätä uutta liigaa vaan ole tarkoitettu Pelen tapaisille "muinaisjäänteille".
 

Dnada21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK
Laukaukset kohti maalia ensimmäisessä erässä 15-7 Kärpille. Ilmeisesti vielä hyviltä paikoilta.
 

janu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
LukkoUkko79 kirjoitti:
Joka osa-alueella tuntuvat olevan edellä nuo narrit.

Kyllä ainakin 1. erän perusteella Korhonen kuulostaisi olevan vahvassa vireessä.

Lukollakin oli paikkansa mutta Jokereiden erä taisi olla. Samaa pommitusta vain! Toivottavasti ei eilinen peli pahasti paina.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
LukkoUkko79 kirjoitti:
Kuinkahan mones peli peräkkäin tämä oli Lukolle, kun Lukko tekee avausmaalin? Niitä on kyllä jo monta.

Kuudes. Kaiken kaikkiaan 9 avausmaalia Lukolla, niistä Strakalla 4.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
psychodad kirjoitti:
minä sain aika tasaisen kuvan tuosta ottelun ensimmäisestä erästä, vaikka jokereilla olikin enemmän ylivoima-aikaa.

Asennettasi on kyllä tällä hetkellä hivenen hankala hyväksyä. Mikään ei tunnu kelpaavan, joka asiasta löytyy valittamisen aihetta.

Sinäkin voisit vielä hakea sen kirveen kaivosta, vaikka se taisi tosin lentää sinne jo ennen kautta jostain syystä.

En missään nimessä heittänyt kirvestä kaivoon ennen kautta. Päin vastoin, minulla oli suuret odotukset. Ehkä juuri sen takia olenkin niin pettynyt Lukon otteisiin, koska niin tämä, kuin moni muukin Lukon tämän kauden peli on kyllä sujunut melkoisen heikosti.

Kyllä nuo torjunnatkin jotain kertovat pelistä. Samoin HPK-pelissä Lukolla oli todella paljon enemmän torjuntoja kuin Kerholla, vaikka peli oli sentään Raumalla. En kyllä ymmärrä, mitä hyvää kuulet Lukon pelaamisessa. Siitä tuntuu puuttuvan täysin sellainen loppuun asti yrittäminen. Tai sitten vastustajan on vain liian helppo eliminoida Lukon hyökkäykset/ylivoimapeli.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Toivottavasti naapureita lohduttaa edes se että kaverilla menee vielä enemmän metsikköön. Minua ainakin lohduttaisi ja lohduttaa itseasiassa nytkin se ettei teillä NIIN hääppöisesti mene kuin paperilla PITÄISI. ;-D
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selostaakohan tuo Lukko radion äijä näitä pelejä ihan selvinpäin ? Ja jos selostaa niin saadaanko me tulla Raumalle pelaamaan meidät ylivoimat. Minun radiostani kuului Jokerien YV:n aikana, että laukauksia satelee ja nimenomaan Jokerien toimesta. Joko selostaja on hyvässä hönössä tai sitten Jokerit pelaa ylivoimansa jatkossakin Raumalla.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Ikijokeri kirjoitti:
Jokerit ei tainnut tulla erän alussa kentälle ollenkaan?

Oli siellä ainakin Järventie-Kankaanperä pakkipari.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
wezq kirjoitti:
Ton Strakan vois ryöstökalastaa Raumalta...

Tätä tahtia kun kaveri jatkaa niin luulen että ei teilläkään rahat riitä siihen leikkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös