Otteluseurantaketju SM-liiga 9.12.2006

  • 51 304
  • 268
Tila
Viestiketju on suljettu.

dwarfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No, ehkä tämä Megan mykistyminen oli vinkki minulle painua jo nukkumaan (yövuoro edessä), kun toistaiseksi olen jumittanut vaan koneella peliä kuuntelemassa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Dennis kirjoitti:

Hölömö! Eksää tiä että BJ suostuu tappeleen vain vieraissa, Tampereella. Tauon jälkeen taitaa olla mielenkiintonen peli Raumalla, että sikäli. Mutta toisaalta, onko se varmaa että kukaan meistä on edes hengissä sillon? Eli hanskat tiskiin!
 

Dnada21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK
Tuli Tappara lujaa toisessa erässä.

Tommi Nikkilä 4+7+0=11
Tuomas Tarkki 9+16+0=25

Nyt pitäis Kärppien pitää avaukset lyhyinä ja pysyä pois rangaistusaitiosta.
 

Judge

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC
Gags kirjoitti:
Ei muuten taklannut. Otti vastaan selkääntaklauksen kulmassa ja kaverille tuli pipi. Sen jälkeen Mikkola veti satalasissa suoraan tiiliseinään, kuten otteluvalvoja Karl-Gustav Kaisla asian raportoi ja Mikkolalta lensi ns. laktoosit pihalle.

Selkääntaklauksesta olen eri mieltä. Sen suonet minulle näin 11 vuoden taistelun jäljiltä. Juoksusuhaudat on kaivettu, kumpikaan ei enää luovu asemista.

Mutta oletko samaa mieltä että se Sillgreniin kohdistunut teko oli kyynärpäätaklaus?
 

IlarI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki muut paitsi Tappara tai JYP
Mikäs ny tuli, mitään ei tapahdu...
 

IlarI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki muut paitsi Tappara tai JYP
HPK tasoittaa...
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Tepsin ääliöt sitä ei vaan osaa.. helvetin pullasorsat.... ei kannata voittaa ei kannata, mennään vaan sääläreihin häviämään..
 

IlarI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki muut paitsi Tappara tai JYP
Ace4ever kirjoitti:
Anteeksi unohdin kirjoittelun hetkeksi. Kävin tekemässä paukun..
Annoitpa idean...

bis gleich...
 

Ace4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät,
Uskomatonta..Kilpeläinen torjuu patjalla ja IFK-hyökkääjä kaatuu tähän--->Kilpeläiselle jäähy kampista! Vittu meillä on loistavat tuomarit.....
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

2 - 4 Jahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!! Luomala.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin sitä mä vaan että jo on maailmankirjat sekaisin kun Lutikin osui läpiajosta.

Tarkkana silti loppuun saakka, pojat.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitä siellä Kuopiossa tapahtuu? Kusella kun käy, niin kaksi maalia ehtii tulemaan. Hienoa kun vain loppuun asti kestävät.
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ifk:lle tarjotaan oikein tasoitusta, Toivonen lentää ulos.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös