Voi vittujen vittu. 20 e panoksella 116,6 e jäi saamatta, kun Blues teki viimeisen puolentoista minuutin aikana 2 maalia ja nousi tasoihin. Tänk juu veri meni.
Mistä lähtien ne polvitaklaukset ovat olleet puhtaita taklauksia?Samat sanat Jalasvaaralle viime keväältä!
Oikeesti, nää itkut on niin turhia...
Onneksi miehekkäät Kuopiolaiset herkistelivät pelin jälkeen sen verran että homma ei ihan naisten touhuksi mennyt.
Sopii oikein hyvin :) Toisaalta osasin odottaa tuurin kääntyvän, sillä olin viime yön NHL-kierroksella vaarassa menettää aika isot panostukset, mutta sitten korkeammat voimat pelastivat minut. New Jerseyn hallista menivät valot ja tästä syystä Tampa Bayn 0-3-johto ei tuhonnut vetoani, vaan NJ-TB -ottelu muutettiin kertoimeksi 1,00. Duolapussa oli toisena kohteena Buffalo - Toronto <1> kertoimella 1,80, joten lapun kertoimeksi muodostui tuo 1,80 usamman kympin panoksella.Jos annat vaihdossa pari oikein mennyttä kohdetta tännepäin niin laitan tulemaan yhden X täältä sinne (;
Mistä lähtien ne polvitaklaukset ovat olleet puhtaita taklauksia?
Mistä lähtien ne polvitaklaukset ovat olleet puhtaita taklauksia?
Samat sanat Jalasvaaralle viime keväältä!
Oikeesti, nää itkut on niin turhia...
Samaa mieltä ehdottomasti. Pelissä sattuu ja tapahtuu ja pitkässä juoksussa tilanteet menee tasan. Kukaan tuskin täällä kirjoittelevista ei ole nähnyt taklausta ja kauhea sota käynnissä.
No mulla sama se, hyvät naurut saa kotona tätä koohotusta lukiessa :)
Onnea kahdesta pisteestä naapuriin.
Niin fudiksessa tietyt joukkueet kastelevat kentän ennen peliä likomäräksi jotta esim. Barcan lyhytsyöttöpeli kärsisi siitä - tuskin Hakamettän jäätä tahallaan huonona pidetään - hallin jäädytysputket uusittiin mun mielestä kun tehtiin remppa halliin. Toisaalta enemmän hyötyä saa joku tepsi suuresta kentästä tai vastaavasti jokerit pienestä kaukalosta tai HJK tekonurmesta! Eli turha on itkeä olosuhteista - joka paikassa se on erilainen! Jossain parempi ja jossain huonompi! Jos et tee yhtään maalia, niin säälittävintä on itkeä olosuhteista!Kölli ei ole kuullut Hakametsän jäätä haukuttavan aiemmin :D