BB-Brennan oli ehkä turhimmista ulkkareista pitkään aikaan koko liigassa, joten hyvä että lähti. Kyllä sitä pitää erilaista fyysisyyttä ja ilkeyttä olla...IFK:n pahuus loppui päivään, jolloin BigBadBrennan poistui rosterista. Harmi sinänsä, oli yksi suosikkipelaajiani liigassa...
Brändimiehenä lasken vain minuutit. Maaleja saa kaupasta.
Pitäisikö odottaa, että näemme tilanteen, vai kirjoitatko Isomäestä? Totta kai joka pelaajaa saa taklata, mutta mielelläni kuulisin version tilanteen nähneiltä. Peliin ei ole palannut, joten ehkä nyt ei ollut bambi-meininkiä, vaikka teksti-tv niin antaa ymmärtääkin.
Mutta HIFK-leiri saa huudella, miten haluaa niin kauan kuin siellä kirkkainta kovuutta on Markus Kankaanperä. Mies, joka minun maailmassa muistetaan vuodelta 2006 telomassa vastustajaa maalin jälkeen, kun itse on tilanteesta puhtaasti myöhässä kuin VR:n juna.
3 pistettä kelpaisi tästä pelistä, vaikka näyttäisikin neidin touhulta King Jeremyn silmin. Saa nähdä, tuleeko, erä jäljellä. Eiköhän laiteta joka poju jäitä lakkiin nyt.
Junnila iskee 1-0! Käsittämätöntä kuppausta kärpiltä jos tosiaan 8 entistä Tapparassa pelannutta pelaajaa kärpillä!
Edit. Koskela 2-0 ja käppänät ottaa aikalisän!
Jumankauta Brennania et dissaa :0BB-Brennan oli ehkä turhimmista ulkkareista pitkään aikaan koko liigassa, joten hyvä että lähti. Kyllä sitä pitää erilaista fyysisyyttä ja ilkeyttä olla...
Tuukka on varmasti vieläkin pahoillaan RKP:n kostosta... No, Stefan Wallin ainakin on..
BB-Brennan oli ehkä turhimmista ulkkareista pitkään aikaan koko liigassa, joten hyvä että lähti. Kyllä sitä pitää erilaista fyysisyyttä ja ilkeyttä olla...
Ihan mukavaa menoa kyllä tässä ketjussa! Toivottavasti IFK kuitenkin hiljentää vielä Porilaiset kolmannessa erässä.
3-0 Tapparalle - aikalisä käytetty? Tarkki kohta vaihtoon? En kyllä muista sitten mestaruusvuoden finaalien, että kärppiä ois viety näin selvästi Hakamettässä!
Tarkki ei pelannut peliäkään mun mielestä Tapparassa - oli treenaamassa mukana yhtenä kesänä ... saatan muistaa väärin!Tarkki, Aalto, Kossu, Kiilholma, Normio, Vesku, Kuusela ja Viinanen :)
Hieno mies tämä Juha Leimu, Mestiksestä Tapparan ykköspakiksi. Uskomaton nousu!