Mäkelältä hyvää duunia ja hienosti tuli väliin, kun Nickerson mätki Kerhon tähtipelaajaa.
Toimiiko Radio Megan selostus muilla? Antanut koko ajan "Error syncing..." jne. Porilaisten selostus toimii mutta mieluiten viettäisin kuitenkin iltaa Stenkan hehkutuksia kuunnellen.
Päivän selvä rike. Ei varmasti tule vastaavia koukkuja 50-100 per peli. Voisi huudella sitä objektiivisuutta myös siihen suuntaan. Hohoi!!Noita pikku tökkäyksen kautta kiekon riistoja tulee 50-100 per peli, joten se JYPin maaliin johtanut tilanne ei todellakaan ollut rangaistuksen paikka. Nyt se kiekonriisto tuli vaan just siinä maalin edessä ja johti maaliin, siitä kaikki itku.
Harmillinen tilanne, jos Lahti loukkaantui. Joku sai siitäkin itkettyä Malmivaaran ryntäyksen: objektiivisuus, hohoi!!!
Tähtipelaajaa? Minä katsoin, että se oli Viitaluoma, jota Nickerson leipoi.
Stenkan mukaan kouklla otettiin myös Corsolta kiekko ennen Ässämaalia. No, maali tuli ja sen voi kuitata vaan tekemällä itse kaksi.
Pelaa tähtipelaajan palkalla, eikö se riitä?Tähtipelaajaa? Minä katsoin, että se oli Viitaluoma, jota Nickerson leipoi.