häh, minun paikalliset kaverit kyllä ovat ohjeistaneet, että "KUO-PI-JOO". Olipahan turha postaus. Noh JYP voitti, kiva. Maalinteko-ongelman en silti sano olevan ratkaistu. Vittu.
Minä huudan sen aina noin. Pisteistä kun puhutaan.
häh, minun paikalliset kaverit kyllä ovat ohjeistaneet, että "KUO-PI-JOO". Olipahan turha postaus. Noh JYP voitti, kiva. Maalinteko-ongelman en silti sano olevan ratkaistu. Vittu.
Peltonen on jumalauta aivan huikea.
Tuomarit ottaa hieman roolia Oulussa :)
SaiPa 5vs3 alivoimaa melkein täydet 2 minuuttia.
Edit: no se loppui lyhyeen. Sicak lähtee samantien myös boksiin.
Paskat housuun joka kerta,kun Jokerit pääsee oikealta laukomaan. Kova pyykkipäivä tulossa;)
Jos ei tuu Bluesillee tosta sakkoo niin ei kyl tuu mistään. Nyt valmentaja haastattelua.
Hyvää settiä... "Meillä on tapana purkaa paineita omien sättimiseen, ei kuulu meidän arvoihin tollanen"
Matikainen "mitä siellä tapeltiin, ei mulla oo mitään sanottavaa mitään ole provosoinu"
Nyyh nyyh niisk! Itkettää, kun pyyhkivät lattiaa Blegillä niin kentällä kuin tappeluissa :DNoi voi yhyy. Niistä nyt siihen hameesees ja lakkaa pillittäminen.
Noi voi yhyy. Niistä nyt siihen hameesees ja lakkaa pillittäminen.
Barney 4-1 TM!
Tyhjiin osuu kännissäkin.
Losted istuu useemman pelin!!
Haki väkisin Holmbergin tappeleen, yritti eka Sauliettisia sitten kao Kolehmaista joka näytti taululle. Vasta Holmbergista löyty tanssipari. Tosta muuten tulee sanktioo.
Muutama lyöntri, nopeesti oli linjurit välissä. Talaja haki heti alotuksesta louhen. Nyt tulee istumista idiooteille.
Siis mä olen aivan täysin spontaanien tappelujen kannalla, mutta noi vitun perseilyt pois oikeesti. Jos sä saat vasta 3 lähteen tappeleen niin on toi jo pellee. Tai tollanen 2 sekuntia alotus ja kaveria turpaan joka ei taatusti tappele, vaikka rotta onkin. Ei kestäny kupoli Blegillä.
Jos ei tuu Bluesillee tosta sakkoo niin ei kyl tuu mistään. Nyt valmentaja haastattelua.
Hyvää settiä... "Meillä on tapana purkaa paineita omien sättimiseen, ei kuulu meidän arvoihin tollanen"
Matikainen "mitä siellä tapeltiin, ei mulla oo mitään sanottavaa mitään ole provosoinu"
Ensimmäinenkin menee täysin Koiviston pelisilmän puutteen vuoksi samaan laariin. Pidättää kiekon maalin takana vahvasti varjostetulle Mikkolalle, eikä mainitse asiasta mitään. Mikkola ehti koskettaa kiekkoa, kun taklaus tuli. Samalla tämä kiekkoa tuijotellut pelle herää lumouksestaan ja myöhässähän se on reagoimaan Saarisen tuloon samalta kaistalta, jolta tulijoita tämä onneton tunari ei nähnyt edellistäkään.Ei vaan sanat enää riitä tähän mitä Pete tarjoili kolmannessa. Uskomatonta, aivan käsittämätöntä. Peli on täysin lapasessa ja kolme pojoa tulossa, sitten kahdesta maalia kohta rääppästystä kiekosta imastaan pari.
Nyyh nyyh niisk! Itkettää, kun pyyhkivät lattiaa Blegillä niin kentällä kuin tappeluissa :D