Ja mitenkäs tuo 2 vs 1 tilanne päättyi?
Torjuttuun laukaukseen. Älä murehi, tykkään molemmista tyyleistä, kuhan se päättyy siihen laukaisuun. Maalintekijät on aina ahneita, ja pitää olla.
Mut kyllä sä tiedät, mitä patafanit tarkottaa Smolenakin jutuilla. Tai, jos se pelaa erilaisesti niin et tiiä. Toivottavasti ratkee sielä, täälä ei vaan toiminut.
Ässillä vaatimattomat 63 laukausta kahteen ensimmäiseen erään. Noista peräti 39 toisessa erässä. Satanen rikki!
Niin, mahdetaanko vaan? Tällaisia pelejä Lukko on juuri pelannut viime aikoina, mutta tulos on ollut liian usein kehnonlainen. Kolmannen erän alkuun Pelicansin maali ja Lukon kipsi on taas valmis. Olisi mielenkiintoista nähdä tässä kohtaa Lukon johtomaali. Mitä siitä seuraisi?2. erä meni tällä kertaa Lukon tahtiin. Molemilla siinä oli toki paikkoja, mutta Lukolla nyt paremmat. Kuten tuossa jo kirjoitin niin Hodgman on kyllä todella hyvä pelaaja. Erottuu kentällä todellakin edukseen. Lukon puolelta koko 4. ketju ja tanskalainen tivolimies maalissa on kyllä ollut hyvä.
Tämä kyllä hoidetaan!
Kyllä vituttaa että Mikusta ei saada ilmeisesti kiinnitettyä ensi kaudelle.
Onko tää nyt pakko vääntää näin päin? Mä oon iloinen siitä, että saatiin edes nyt. Haettiin sentteriä, saatiin loistava kaveri ja taidettiin aika hyvin tietääkin mitä saatiin.
Mitä mieltä Kari Sihvosen toiminnasta?
Tekee juuri sitä omaa duuniaan ja samalla kuumentaa vastustajan kultakypärää. Hieno mies.
Metsola on viimeisestä kuudesta matsistaan 4-1-1. Eli uskomatonta kyllä, Tappara on jopa voittanut pelejä. Alkukausi oli kylläkin ihan katastrofi molemmilta.
EDIT. Vikat kuusi sen vuoksi, että sitä ennen oli melkein kahden kuukauden tauko Metsolan peleissä. Ei siis ole oikein enää vertailukelpoista dataa.
Mun mielestä se filmas jäähyn.