Pêr un pugno di dolari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät & Florida Panthers
Juuri niin nihkeää on Ässillä, kuin mitä etukäteen ajattelin.
No onneksi 1-1.
No onneksi 1-1.
Itse ehdotinkin jo, tosin en nyt ihan niin tosissani ja vakavalla naamalla. Ihan mielellään vetää kyllä vaikka kieli poskessa heiteltyjä sanoja takaisin.Olin tuossa eilen jo ehdottamassa, että pannaan Dale mestikseen pariks peliks miettimään mitä pitäis tehdä. Taas saa vedellä sanojaan takaisin.
Joksin kautta katseltuna kuulostaa siltä, ettei Ortio saa minkäänlaista tukea TPS-puolustukselta. Ei käy kateeksi kun tuntuu ettei kenttäpelaajia kiinnosta.Juuso Puustinen napauttaa jo 4-0:an Hämeenlinnassa. Eipä alkanut kehuttavasti Ortionkaan urakka.
On niitä pelejä ennenkin päättynyt 0-1. Nyt tosin 1-1 jo.No shit Sherlock?? 0-1 ja yli puoli peliä jäljellä. Minä puolestani veikkaan, että maaleja nähdään vielä useampia! :)
En ole nähnyt ikinä noin huonoa joukkuetta kuin TPS tällä hetkellä on. En vaikka Kärpät tuntuu ihan saatanan huonolta myös.
Ilves -pakki Peltolta vissiin palaamassa vielä peliin mukaan! Jumalauta mikä teräsmies, jos tulee!
Tämä siis radiosta kuultuna.
Ilveksen Peltola tikattavana. Ei siis ole ilmeisesti onneksi murtunut mitään, leuka eikä mitään.
Saattaa jopa palata kentälle vielä tänään.
Vittu mitä repimistä. Taas Koskirannalta koukulla vauhti pois Ässien maalin takana, tuomari seisoo vieressä mutta ei jäähyä.
Mitä tapahtui?