Ja Wiikman ei tee 1,16min 5v3 tilanteessa maalia... Meinaakko, että toi on pelkästään Wiikmanin ansiota.
Niin mitähän siellä naurat. Ensinnäkin Lukolta on jo hylätty tuo korvausmaali IFK-pelistä. Ja toiseksi sille IFK:n hylsylle oli sentään joku peruste. Mielenkiinnolla odotan videota tästä viimeisestä.
Kyllä. Sen näkee kotikatsomoon asti. Jokainen Wiikmanin imemä maali olisi pitänyt torjua. Pelillilsesti ei ollut mitään hätään. Nyt Wiikman otettiin pois, helpottaa.
No, mä olen asiasta eri mieltä. Mä olen aina sitä mieltä, että se voittaa joka tekee enemmän maaleja, ei se joka päästää vähemmän. Asennevamma, tiedän.
Hamilton ei osunut edes kehenkään, ja jäähy korkeasta mailasta, tuomarit yrittivät antaa ässille voittoa, mutta loput lahjat jäävät jatkoerään.
On se taas niin "yllättävää" et ifk:lla ei pää kestä, kolme min jäljellä ja annetaan 5-3 yv vastustajalle... Ja yllättävä oli et Järventie poikittaisesta mailasta. Jos tohon kusee niin kävelköön kotiin.
No, mä olen asiasta eri mieltä. Mä olen aina sitä mieltä, että se voittaa joka tekee enemmän maaleja, ei se joka päästää vähemmän. Asennevamma, tiedän.
Kyllä voi sanoa, että maalivahtiosasto Wiikman romahti täysin tänään.
Ei Lundell ihan paska tänään ole ollut 2-2 jatkoajalle.