Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Helge voitti yllättäen myllyn!
Telkkaripelissäkin vielä. Näitä lisää.
Klippiä odotellessa.. :)
Helge voitti yllättäen myllyn!
Telkkaripelissäkin vielä. Näitä lisää.
Huoh, Pelicans. Syvällä ollaan. Sarjasijoitus toki edelleen hyvä. Taas kauden paras vieraspeli, vai mitä Ara?
kyllä toi helenius on ammattiäijä, saatana. Lopetti heti kun virtanen oli jäässä. Pojot virtaselle yrityksestä
Apen kuviot erätaolla, kaveri kaivaa juustolautasen ja pullon punkkua, sitten pojat kilistellään. Vittu nyt tarvittaisiin oikeasti munat niille jätkille jostain.
Kyllä taitaa jäädä se vierasvoitto tältä kaudelta. Mua ainakin vituttaisi ihan helvetisti reissata jonnekin susirajalle, hävitä peli täysin munattomalla pelillä, ja sitten reissata taas yksi vuorokausi takaisin. Voi vittu mitä Uunoja.
On tainnut mennä jo. Seuraavaa vuosipäivää odotellessa...Heh, Asko Tanhuanpää rässää Ässiä ramonan erätauko kommenteissa. "Vuosipäivä lähestyy". Eikös Ässien vierasvoiton vuosipäivä mennyt jo?
7. joulukuuta viime vuonna voittivat Jypin, joten aikaa on vielä jäljellä.Heh, Asko Tanhuanpää rässää Ässiä ramonan erätauko kommenteissa. "Vuosipäivä lähestyy". Eikös Ässien vierasvoiton vuosipäivä mennyt jo?
Älkää pelätkö porilaiset, KalPa ei osaa voittaa pelejä.
Tää Ässät on kyllä ihan vitun nolo! Ensin palkataan Alpo "nolo" Suhonen ja vielä fanien toimesta kehutaan neitikiekon lähettilään palkkaamista, seuraavaksi hävitään ottelu numero n. vieraissa putkeen ja kaiken lisäksi vielä Kalpalle.
Kaksi pakkia sitten suihkuun samaan aikaan.. Tällä kalustolla ei ehkä järkevin ratkaisu.
Kertokaapa joku joka kattelee Canalin lähetystä, että kuka on studiossa vieraana SaiPan puolelta. Itse täällä Ritarihallissa katsomassa kun Alatalon lähtölaskenta alkaa.
Käsittääkseni peliä on 20 min jäljellä. Se on pirun pitkä aika tehdä vaikka mitä.
Kenes seuraavaksi hankitte vuokralle?
Jep. On se äijä! Kaverit vielä napautti toisiansa rintaan tappelun jälkeen sovinnoksi...kyllä toi helenius on ammattiäijä, saatana. Lopetti heti kun virtanen oli jäässä. Pojot virtaselle yrityksestä
Jesse Saarinen tahi Simon Backman. Saatte päättää itse.