fiftyeight
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Iddrott Förskott Puukädet
Onko Turussa joukkomylly vai miksi ruudussa on seisonut viimeiset kymmenen min. 16min pelattu?
Eka erä IFKoolle 1-0. Siksi.
Onko Turussa joukkomylly vai miksi ruudussa on seisonut viimeiset kymmenen min. 16min pelattu?
Ja sun mielestä Wiikmania ei voi syyttää osumista?
Ja Telqkvistin ottaisin heti Wiikmanin tilalle.
Faktaa on, että KalPa oli umpipaska! Peli olisi jo 3-0 ilman Järvisen almua... Ei silti lämmitä.
Ei ole peruukkeja päässä.
Monikohan repii vetolappujaan Lahden tapahtumien johdosta? Tänään ei riitä edes ristivarmistus Lukolle.
Jatkoajan kuuluisuuksia... Aina kun toinen pelaa hyvin, niin oma jengi on aivan paska. :) Näin se vaan menee, aina.
3-1 peli, toivottavasti sama meno jatkuu jäällä eikä mitään aleta puolustamaan.
Siellä ollaan oltu tauolla jo reilu viisi minuuttia. HIFK johtaa Nyholmin maalilla 1-0 ja SM-liigan kotisivut ovat erittäin huonot.
sm-liiga.fi kirjoitti:Ottelut ovat käynnissä. Tulospalvelu päivittyy automaattisesti
Turussa yrittävät pysäyttää aikaa ja kääntää sen takaisin päin että päästäisiin takaisin kevääseen.
Monikohan repii vetolappujaan Lahden tapahtumien johdosta? Tänään ei riitä edes ristivarmistus Lukolle.
Saikos siihen Nyholmin maaliin kukaan syöttöpistettä? Nyt ligan sivut osaavat kertoa jo, että on 20 min pelattu, mutta tilanne mukamas 0-0 edelleen...
Faktaa on, että KalPa oli umpipaska! Peli olisi jo 3-0 ilman Järvisen almua... Ei silti lämmitä.
Vaikket minulle mitään kirjoittanutkaan, niin tästä ihan itse lihavoimastani tekstistä olen kyllä samaa mieltä. Olen ollut koko kauden ja sen jonnekin ennenkin kirjoittanut. Kiva huomata että edes yksi Lukon kannattaja on kanssani samaa mieltä.Ja sun mielestä Wiikmania ei voi syyttää osumista?
Ja Telqkvistin ottaisin heti Wiikmanin tilalle.
Niimpä, ai noita kultaisia muistoja. Mitäs te muistelette siellä Raumalla kun on vähän hiljaisempaa?
Niin, johtuuko se siitä, että toinen pelaa hyvin vai siitä, että oikeasti luistin ei kulje? Nämä ovat näitä erinomaisia keskusteluja.
Itse en ota kantaa, koska peliä en katso. Mutta samapa tuo, peli on nyt 3-1 ja toivottavasti sama meno jatkuu.
Mitäs te muistelette siellä Raumalla kun on vähän hiljaisempaa?
Jos en väärin kuullut, niin ainakin Järventie sai syöttöpinnan. Toisesta ei tietoa.
edit. Liivikille toinen syöttöpinna
Onkohan noi paskat kohta jo eniten maaleja päästänyt joukkue liigassa. Tätä menoa tossa ½ tunnin päästä näin voi hyvinkin olla.