Tässä oli taas kiekko täysin Tepsin hallussa, kunnes oliko Ristolainen antoi sen kuuluisan kahden metrin syötön väsyneelle Vittasmäelle kolme metriä ohi. Siitä pyöritys ja naama mutrulle.KalPalle 0-2. Ikos Jasse. Taisi tulla Kiiskiselle toinen syöttö. Samoin Kupariselle.
Tässä oli taas kiekko täysin Tepsin hallussa, kunnes oliko Ristolainen antoi sen kuuluisan kahden metrin syötön väsyneelle Vittasmäelle kolme metriä ohi. Siitä pyöritys ja naama mutrulle.
Onko tähän ketjuun raportoitu kertaakaan Tampereen paikallisväännöstä?
Blues - Ässät
Ore ulos ja Iilahti tilalle. Kestääkö pojan pää vai mättääkö Ässät kaksinumeroiset luvut tänään??
Onko tähän ketjuun raportoitu kertaakaan Tampereen paikallisväännöstä?
Kyllä vaan, varsinkin kun olen itse ihan helvetinmoinen jännittäjä, oli kyseessä sitten Suomen tai Lukon matsit. Tosin kyllä mä tässä pelissä vähän KalPan puolella olen, ihan tuo sarjatilanteen takia.Ihan virkistävää vaihtelua muuten tällainen kattoa peliä jossa ei ole varsinaista suosikkia. Mieli paljon rauhallisempi mutta silti ihan kiinnostavaa. Suosittelen muillekin jos ette oo kokeilleet.
Blues - Ässät
Ore ulos ja Iilahti tilalle. Kestääkö pojan pää vai mättääkö Ässät kaksinumeroiset luvut tänään??