Otteluseurantaketju SM-Liiga | 23.11.2012

  • 80 910
  • 351
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aarniohan kohelsi itse tilanteeseen älyttömästi ja varomattomasti. Mäntylä väisti ja nappasi hiukan Aarniota kiinni ja tämä lensi holtittomasti laitaa. Ei missään nimessä pelikiellon paikka. Aarnion omaa höntyilyä ja varomatonta pelaamista. Tuolla tyylillä kun painaa niin loukkaantuu joko itse tai vastustajat.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Mitäs Backlundille tapahtui?
Jotain tuossa torjunnassa näkyi tapahtuneen. Nivuset, polvi? Jos liukuva jalka tökkää kiinni jonnekin niin siinähän voi tehdä kipeää.

Karhunen on yleensä loistava tullessaan vaihdossa maaliin, joten ei hätää.

Pisteet Kuopion kotiyleisölle: ei mitään espoolaista tai nykäskyläläistä buuausta ja vihellystä. Koskiselle tietysti peukkua, kun heitti hyvät ottelun kesken jättäneelle virkaveljelleen.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Mitä törkeää Mäntylä tuossa teki? Aarniolta uskomattoman tyhmän näköinen ryntäys. Joidenkin mielestä,Tuukan olisi pitänyt ottaa vastaan sinkoutumalla itse pää edellä laitaan? Oli kuitenkin itse selvästi irti laidasta.

NA
 
Viimeksi muokattu:

teippi-77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ducks
Ja rangaistus tuli kyynärpäätaklauksesta. Rangaistukset näköjään piti tasoitella. Lisää sähköä.

Ei mun lasien läpi tarvinnu ees arpoo miten noi annetaan, Larsson lyö kyynerpäällä Aaltoa ja sen jälkeen "hanskaa" Kankaanperän kanssa.
Ainoo mistä voi kiistellä on se, olisko Kangelle pitäny antaa poikkari kakkonen lisäks.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Backlundilta repesi sitten perse. Kärppiä veikkailin voittajaksi, mutta katsotaas nyt. KalPan täytyisi nyt pommittaa maalia kohti niin paljon kuin ehtii
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kiinnipitämisestä ei voi antaa isoa rangaistusta. Ei tuossa kyllä olis kovin kaukana ollut Aarniolle ryntääminen, varsinkaan jos ei olisi loukkaantunut. ( tai estäminen jos Mäntylä ei ennättänyt siihen kulma kiekkoon)

Sanooko sääntökirja tosiaan näin? Muistan muun muassa Ville Viitaluoman saaneen IFK-aikoinaan 5+20 minuuttia kiinnipitämisestä.
Onko siis kyseessä ollut tuomarivirhe?
 
Aarniohan kohelsi itse tilanteeseen älyttömästi ja varomattomasti. Mäntylä väisti ja nappasi hiukan Aarniota kiinni ja tämä lensi holtittomasti laitaa. Ei missään nimessä pelikiellon paikka. Aarnion omaa höntyilyä ja varomatonta pelaamista. Tuolla tyylillä kun painaa niin loukkaantuu joko itse tai vastustajat.
Juuri näin. Aarnion oma vauhti oli syy.

Ja sitten illan kevyin kakkonen. Nyt täytyy ihmetellä miten tuomarit tuon tilanteen näkivät, että siitä jäähyn syyn löysivät.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Heh... Jyrkkiön jäähy lienee huvittavin ikinä? Vai oliko jonkun mielestä mahdollisesti kolmen ottelun pelikiellon arvoinen? Todennäköisesti.

NA
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Sanooko sääntökirja tosiaan näin? Muistan muun muassa Ville Viitaluoman saaneen IFK-aikoinaan 5+20 minuuttia kiinnipitämisestä.
Onko siis kyseessä ollut tuomarivirhe?

Juuri tarkistin sääntökirjasta, että kiinnipitämisestä ei voi antaa kuin 2 min. Vanhasta sääntökirjasta en muista mainintaa.

e: 06-10 sääntökirjassa myös maksimirangaistus 2min.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Kyllähän se on tiedossa, että kun pelaaja loukkaantuu niin jäähy on pakollinen, kun kyseessä on SM-liiga. Silti naurettava tuo Mäntylän jäähy, vaikka kuinka olisin porkkanapöksy. Saatana.
 

J.Petke

Jäsen
Itsehän Aarnio ne Mäntylän kädet sinne niskaan laittoi ja riuhtaisi taaksepäin.

Ei tästä HPK:n pelistä tule kyllä lasta eikä paskaa. Vittuimaisen rautakorpimaisesti Tappara puolustaa ja karvaa. Mailaa ei säästetä eikä estämistä lasketa. Tosin niillä säännöillä pelataan, jotka tuomarit sallivat.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juuri tarkistin sääntökirjasta, että kiinnipitämisestä ei voi antaa kuin 2 min. Vanhasta sääntökirjasta en muista mainintaa.

Näin se menee, että kiinnipitämisestä ei voi antaa kuin 2 min. Ei ole pystynyt antamaan ennenkää. Ainakaan sinä aikana kun itse olen tuomarin hommia tehnyt, eli n. 6 kautta.
 

SjV

Jäsen
Sanooko sääntökirja tosiaan näin? Muistan muun muassa Ville Viitaluoman saaneen IFK-aikoinaan 5+20 minuuttia kiinnipitämisestä.
Onko siis kyseessä ollut tuomarivirhe?
Jep, estämisen ja mailasta kiinipitämisen kanssa niitä ainoita, mistä ei voi tulla kuin 2min (estämisetä voi tietysti tulla myös maali). Tietysti "Kohtuuttoman kova peli" voi koventaa rikkeen kuin rikkeen 5+prk tuomoksi, mutta tuo Mäntylän tilanne oli ennemmin "paska tzäkä" kuin kovaa peliä.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Stepan on kyllä täysin lapanen. Jos Laukkanen ei olisi niin paskahousu niin laittaisi vilttiin. KalPa ei saanut yhtään laukausta äskeisellä yv:llä
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Pieni välihuomio KalPa-Kärpät ottelusta. Stepan on ihan turisti, edelleen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Pistäkääs nörtit videoo kehiin Mäntylän ja Aarnion tilanteesta.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä törkeää Mäntylä tuossa teki? Aarniolta uskomattoman tyhmän näköinen ryntäys. Joidenkin mielestä,Tuukan olisi pitänyt ottaa vastaan sinkoutumalla itse pää edellä laitaan? Oli kuitenkin itse selvästi irti laidasta.

NA

Moni kirjoittaa täällä heti tunteet pinnassa ja tajuavat sitten myöhemmin liioitelleensa. Näin se vaan menee.

On kyllä ollut hyvä peli tänään. Tämmöistä lisäää !
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Hieno erä Tapparalta! Varsinkin tuo kolmen minuutin pyöritys Kerhon päässä, kun Kerholla ei ollut mitään asiaa kiekkoon. Luistin liikkuu ja peli on järkevää. Huonosti Mäntylä tuon tilanteen pelasi. Olisi pitänyt pystyä välttämään jäähyä tuossa tilanteessa kaikin keinoin, kun ote oli täysin Tapparalla. Jäähyn jälkeen erä taas tasottui.

Niemisen peliä on kyllä hieno katsoa. Aivan loistavaa jälkeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös