Otteluseurantaketju SM-Liiga 16.10.2010

  • 101 958
  • 491
Tila
Viestiketju on suljettu.

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oon 32v, koko ikäni seurannut kiekkoa ja en muista että Ässät ja Lukko olisi ollut näin makeissa asemissa samaan aikaan. Molemmilla laadukkaat joukkueet (tässä kohtaa olisi ennen kauden alkua päässyt nauru) ja luistin kulkee! Voe jehna, että jännittää!!
 

Frank. B

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Veikkaan että Selin ei päästä tampereen videotuomaria helpolla lehdistötilaisuudessa..
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sori Ässien kannattajat, taitaa mennä tuo maali mun piikkiin, sillä erehdyin kuuntelemaan raumalaisten lähetystä hetken ja heti tuli maali. En tee samaa virhettä enään vaan pysyn radio PORISSA.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oon 32v, koko ikäni seurannut kiekkoa ja en muista että Ässät ja Lukko olisi ollut näin makeissa asemissa samaan aikaan. Molemmilla laadukkaat joukkueet (tässä kohtaa olisi ennen kauden alkua päässyt nauru) ja luistin kulkee! Voe jehna, että jännittää!!
Otteluketjuun muistelin että kausina 1993-94 ja 1994-95 ainakin oli samanlainen tilanne. Tai viimeksi oli.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä ajelin tunnin ajomatkan ja kävin ihastelemassa hallin julkisivua viiden maissa. No en olis peliin halunnutkaan! Ensimmäinen kerta kun tällain päässy käymään.

Itsellä taasen muuttopuuhat menossa, joten ei ehtisikään, mutta onneksi on Urho. Jyrkkiö ollut tänään huono.
 
Sori Ässien kannattajat, taitaa mennä tuo maali mun piikkiin, sillä erehdyin kuuntelemaan raumalaisten lähetystä hetken ja heti tuli maali. En tee samaa virhettä enään vaan pysyn radio PORISSA.

Kannattaa pakata jo kamat valmiiks. Voi olla äkäisiä hitsareita ovella koputtamassa kunhan saavat ip-osoitteesi selville.

Ihan kivaa hokia Porissa. Toivotaan, että tämä hoidetaan. Urhon selostaja vaan hiukan lieventää kiekkoelämystäni.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Toivottavasti Armia pysyy Porissa vielä pari kautta ennen kuin aloittaa NHL-uransa. Tuollaisia pelaajia liiga kaipaa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Tasan. Lauri-poika jäällä häärii, mättää maalimäärii.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Karpat - Pelicans

Komulainen siirtaa Karpat 4-2 johtoon. Laukaisukartta kerrankin Karppien osalta hyvannakoinen!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vähän helposti tulee Lukko tasoihin 2-2.

Eero Eero, nyt ei saa nukkua...
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Tukonen. 2-2. Peli jatkuu.
 

Ralph

Jäsen
Kun katsoo SM-Liiga.fin laukaisukarttaa, voisi luulla että joku HIFK fani kiroisi täällä laukaustarkkuudelle. Kolmennessa erässä 1 laukaus Lassillalle, 8 seinille.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vanha kunnon paskareissu-kikka toimi taas. Tukonen tasoitti samaan aikaan kun meikä murjoi pöntön täyteen ja putket tukkoon jööttiä. Hyvä Lukko ja Late.

Reilu vuosi sitten Lukko teki kauden avauksessa kaksi maalia yhden paskannuksen aikana. Miksei nyt sitten?

Ja nyt Lukolle jäähy kesken hyökkäyksen, estämisestä. Maalintekijä Tukonen lähtee. Ai jai jai.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Porselandin avausmaali ja 5-2.

Mukavaa että löytyy noita maalintekijöitä. Nyt ei sitten lähdetä perseilemään, eihän?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös