Ja Aran mukaan taas peli-ilme on todella hyvä, mutta peli ratkesi muutamaan hölmöön jäähyyn.
Lisäksi Ara tulee toteamaan:
"Tuomareilla ei ollut tänään paras iltansa ja myöskään meidän avainpelaajat eivät pelanneet odotusten mukaan. En tässä rupea nimiä mainitsemaan, mutta Hentuselta, Ritalta ja Pirnekseltä kyllä odottaisin enemmän. No, sarja on pitkä ja me tehdään kovasti töitä treeneissä. Jossain vaiheessa tämä homma rupeaa aukeamaan, nyt on oltava vain kärsivällisiä. Omaan panokseeni olen erittäin tyytyväinen. Olen kehittynyt piirtäjänä todella selkeästi. Otin mukaan fläppitaulun erätauolta. Katsokaas tätä! Pääväriksi olen valinnut huomiota herättävän punaisen ja vastustajat olen merkannut sinisellä.Tässä kyllä värisilmä lepää, joukkueet erottaa selvästi toisistaan!
Ja huomatkaas, miten näppärästi olen luonnostellut keskiympyrän ja molempien päätyjen aloitusmpyrät. Vielä Pelicansin aikaan ne olivat aivan vaginan näköisiä ja toisinaan niitä luultiin myös sikiöiksi, mutta nyt tässä on selkeästi nähtävissä aloitusympyrän muodot!
Piirrokseni kruunaa nämä vihreällä merkkaamani ongelma-alueet. Vihreähän tarkoittaa "mene" ja näin luon hyvää henkeä. Ongelmista kerta kaikkiaan mennään eteenpäin! Meidän ongelma-alueitahan ovat oma pääty, vastustajan pääty ja keskialue. Lisäksi olemme usein vaikeuksissa erien alussa, lopussa ja keskivaiheilla. Samoin erätauoilla. Näitä asioita lähdemme parantamaan hyvässä hengessä. Ja haistakaa jo vittu sen Ruotsi-matsin kanssa!"