Otteluseurantaketju SM-liiga 11.2.2010

  • 80 402
  • 279
Pelaako SaiPa muuten useinkin mustassa paidassa? Ennen vanhaan ei pelannut kuin korkeintaan kerran pari kaudessa, ja nekin aina Lukkoa vastaan. Tänään näkyy Jyp HT:ta vastaan olevan musta, ja vieläpä kotona.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Helevetin paikallinen jääurheiluseura, veikkaukset menossa ihan persiilleen TAAS niiden takia. On se nyt kumma kun ei pelaaminen nappaa sen vertaa, että pitää kolme maalia antaa eteen ensimmäiseen kymppiin. Mitään tietysti SaiPalta pois ottamatta, varmaan pelaavatkin hyvin, mutta ei nyt jumalauta voi päästää kolmea omiin noin lyhyeen aikaan jos lähellekään ollaan vastustajan tasolla.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pelaako SaiPa muuten useinkin mustassa paidassa? Ennen vanhaan ei pelannut kuin korkeintaan kerran pari kaudessa, ja nekin aina Lukkoa vastaan. Tänään näkyy Jyp HT:ta vastaan olevan musta, ja vieläpä kotona.

Itsekin ihmettelen, että miksi JYP:iä vastaan pelaa mustissa. Tällä kaudella ollut vain Lukkoa, HPK:ta ja KalPaa vastaan.

Tämän kauden pienin yleisömäärä hallitsevaa Suomen mestaria vastaan, 2861..
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jokereilla oli kymmenen miljoonan ylivoimakenttä jäällä - siltä se näyttikin.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Helevetin paikallinen jääurheiluseura, veikkaukset menossa ihan persiilleen TAAS niiden takia.
Tuossahan sanot itse, mikä vika siinä on että vedot menee metsään.

Ei kannata pelata "omiaan", kun siinä on tunnetta liikaa mukana, ja järki jää silloin taka-alalle.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Tuossahan sanot itse, mikä vika siinä on että vedot menee metsään.

Ei kannata pelata "omiaan", kun siinä on tunnetta liikaa mukana, ja järki jää silloin taka-alalle.

No kun ei sekään päde, kaksi edellistä vetoa olen pelannut niitä vastaan ja ovat sitten perkeleet silloin voittaneet. Tunteella en jaksa näitä ajatella sen ihmeemmin kun en koe sen suurempaa fanisuhdetta. Enempi lajin takia noita tulee seurattua, mutta niin sitä taas näitä veikkauksia tehdessään taas huomaa ettei sitä tiedä pätkän vertaa mistään :)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina joskus kahden maalin johto tuntuu kiusallisen pieneltä. Kuten nyt. Kestäkää, kestäkää.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joo, on Nylander ollut aika laiska ja näkymätön, mutta kyllä nyt parilla viimeisellä ylivoimalla kaveri on ollut todella hyvä...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puoli erää eikä edes mitään hyökkäyksen tapaista. Vittu, pelottaa. Mutta Nortti on toistaiseksi pitänyt hengissä.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pakko kysyä kun en nää itse nyt peliä.

Kun täällä nyt tuosta Nylanderista pauhataan niin mites muu jokerilauma on pelannut?

Vaivaako pelkästään Nylanderia tämä laiskuus vai missä mennään?

Itse uskon että koko joukkue sukeltaa syvällä, ihan jo tulostenkin perusteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös