En mä tiedä mitään, samalla viskilekalla käyn kun Jokereiden pelaajatkin ;)Edit kirjoitti:Gags: Ketä siellä on telottu? Tietääkseni Jonas Andersson on lasaretissa ;)
Jaakko kirjoitti:Kerrankin olisin matsia halunnut kuunnella, kun vaikutti uudelta legendalta tämä selostus. Ei varmaan tarvi kavereiden enää selostaa koskaan, ja veikkaisin lähetyksen katkaistun tahallaan, suuremman häpeän välttämiseksi.
Varmaankin. Mutta jos tuo radion kuuntelu vie niin paljon kaistaa. Mulla ainakin JA on nopeampi kuin juuri koskaan, ja PAF:n pokericlient kuitenkin myös päällä.Edit kirjoitti:Niin, edelleenkin; olenko ainoa, jolla tämä Jatkoaika käy to-del-la hitaalla?
Edit kirjoitti:Täh?! Sun tarvii useemminkin sitten kuunnella Jannen selostuksia, tuota samaa rataahan ne aina kulkee. (Mä en ainakaan löydä tästä selostuksesta mitään tavallisuudesta poikkeavaa).
Niin, edelleenkin; olenko ainoa, jolla tämä Jatkoaika käy to-del-la hitaalla?
Gags kirjoitti:Pistäkää nyt joku jolla nettiradio toimii, väliaikatietoja ja Anderssonien etunimet myös, prkl. SM-liigan sivuille en erehdy menemään.
Tipahdin.. :DSiren kirjoitti:504 Server Full
The internet is full, please go away.
Footless kirjoitti:Varmaankin. Mutta jos tuo radion kuuntelu vie niin paljon kaistaa. Mulla ainakin JA on nopeampi kuin juuri koskaan, ja PAF:n pokericlient kuitenkin myös päällä.
edit. Aika loistava tuo "Internet is full, please go away"
charger kirjoitti:Tipahdin.. :D
Oikeesti, toimiiko toi nettiselostus kellään?
Master Chief kirjoitti:Perkele, Siren vei mun idean (allekirjoitus).