RD lukee peliä, JYPin 5-3 -ylivoimassa miehityksenä Jääskeläinen-Riska-JVirtanen-Malmivaara-Viitanen. Ei pitäisi rottailuja tapahtua noiden herrojen hiodessa kuvioitaan.
Huikea pikadiagnoosi, itse kuitenkin odottelen viralliempaa tietoa asiasta.
Silti joku ruotsin vahvistus yritti Jääskeläistä hakea. Väliin tuli J. Virtanen jonka jälkeen ei enää halukkuutta näyttänyt olevan.
Kovin usein ei reilussa kuukaudessa aivovamman jäljiltä askiin hypätä.
Tähän voi osaltaan vaikuttaa myös kaksi linjatuomaria, jotka olivat välissä jo tuossa svenssoni-jääskeläinen hässäkässä. Jos Jonne olisi halunnut kouluttaa, niin kintaat pois ja käkättimeen, nyt molemmat räksyttivät linjureiden takaa toisilleen. FLoppi marmatti itselleen vielä käytösrangaistuksen pelin päätyttyä, on se vaan paska pelaaja :)
No ei varmaankaan. Mistä sait tiedon aivovammasta, onko 100% varmaa?
Enpä jaksa uskoa että Pesonen tuota olisi filmannut. Aivotärähdys on jääkiekkopiirien suosima termi lievälle aivovammalle, joka on ainakin kuvien perusteella vähintä mitä tuossa kävi.
Jaa, tarkoitit siis aivotärähdystä.
Jotain tietoa kuitenkin tuntui aiemmin olevan:Käytin termiä aivovamma juuri siksi, koska aivotärähdys viittaa nimenomaan lievään aivovammaan, enkä minä pysty sanomaan, minkä asteinen vamma siitä syntyi.
tänä vuonna ei ainakaan Pesosta kaukalossa nähdä.
. Tuloksena kuitenkin taas yksi sekavana kaukalosta talutettu kiekkoilija.
Jotain tietoa kuitenkin tuntui aiemmin olevan
Veikkaan, että mikäli tähtipelaajaa olisi telottu, olisi tuomio ollut 5+20, vaikka itse tilannetta en ole edes nähnyt.