En minä tuomaritoimintaa moiti vastustajan maalista, mutta kritisoin, että onko näitä uskomattoman kykenemättömiä edes 2. divariin tuomareita tänne pakko roudailla kokeilemaan.
En minä tuomaritoimintaa moiti vastustajan maalista, mutta kritisoin, että onko näitä uskomattoman kykenemättömiä edes 2. divariin tuomareita tänne pakko roudailla kokeilemaan.
Jari Levonen viheltää parhaillaan HC Luvian ottelussa. Maksoivat tietysti enemmän.
Miten voi olla ettei kukaan neljästä erotuomarista taas nähnyt yhtään mitään? Pesonen hetki sitten luopunut kiekosta ja Antti Tyrväinen tulee Matt Cooke - Marc Savard tyylillä kuolleesta kulmasta taklaamaan suoraan päähän ja ukko enemmän sekaisin kuin Scott Barney Lappeenrannassa. Ainut ottelu koko päivänä ja nämä miehet laitettiin asialle. Hip-hei.
Toivottavasti ei tule mitään pahempaa...
Tietysti tapaukset ovat yksilöllisiä, mutta Granlund törmäsi varsin harmittoman näköisesti itse laitaan ja jatkoi peliä, ollen nyt kuitenkin jo pari kuukautta sivussa. Pesonen jäi sätkimään jäähän, silmät pyöri kuin hedelmäpelissä eikä tasapainoaistista ollut tietoakaan. Siitä voinee päätellä jo, että tänä vuonna ei ainakaan Pesosta kaukalossa nähdä.
Pesonen jäi sätkimään jäähän, silmät pyöri kuin hedelmäpelissä eikä tasapainoaistista ollut tietoakaan. Siitä voinee päätellä jo, että tänä vuonna ei ainakaan Pesosta kaukalossa nähdä.