Sport vie peliä mennen tullen, ja D Team sätkii mukana. Lopulta tulee ansaittu maali, mutta sitten D tekee oikeastaan erän ainoasta paikastaan tasoituksen.
Rollossa on käynyt sitä vastoin lievä kato ja syyttävä sormi osoittaa Lapin kansan idioottimaista toimittajaa kohti!
Miten niin? Sport teki ansaitun 1-0 -maalin ja D tasoittaa ainoasta paikastaan.Heh...hivenen ristiriitainen kommentti.
Ei saanut Sport työvoittoa varsinaisella peliajalla.
Heh...hivenen ristiriitainen kommentti.
Mikäs tämä toimittaja-juttu on, olen missannut?
Mitäs ristiriitaa löysit? Kerro mullekin.
Oikein tarkkaan kun luet, huomaat, että lauseen voi tulkita myös toisella tavalla.
Oikein tarkkaan kun luet, huomaat, että lauseen voi tulkita myös toisella tavalla.
Hep! Ilmoittaudun lukihäiriöisten joukkoon, en minäkään pysty tuota tulkitsemaan kuin yhdellä tavalla.Selvä tämä. Ehkä mulla on lukihäiriö kun en osaa toisella tavalla tulkita.
Aivan uskomatonta paskaa.
Olisi farmijoukkueen jatkoonmeno, jolla ei ole mitään järkeä pelata liigakarsintoja.
Huhhuh niitä nitroja olisi kyllä taas tarvittu. Liian jännäksi meni!Laskekaapa kuinka monta thrillerimäistä jatkoaikaa on Vaasa Areena saanut todistaa viimeisen vuoden aikana, play offsit ja liigakarsinnat 2009 + play offsit 2010? Mahtaa nitrojen myynti olla kasvussa Vaasan suunnalla...
Mulla ei ollut todellakaan sama. Olisi v*tuttanut niin maan p*rkeleesti, jos D olisi tehnyt oikeusmurhat ja voittanut pelitapahtumia hallinneen Sportin. Siinä vaiheessa kun D teki käytännössä erän ainoasta paikastaan 1-1, niin ei ollut itku kaukana.Kumpaan päähän tahansa maali olisi tullut, ei olisi tuntunut missään. On niin alistunut fiilis jostain syystä.