6-0 Keränen ohjasi/laukoi maalin eteen kovalla voimalla syötetyn kiekon.
Eikös maalintekijä ollut McLean, vai näinkö ja kuulinko taas omiani? Syöttäjä oli ainakin Juuso Rajala.
6-0 Keränen ohjasi/laukoi maalin eteen kovalla voimalla syötetyn kiekon.
Eikös maalintekijä ollut McLean, vai näinkö ja kuulinko taas omiani? Syöttäjä oli ainakin Juuso Rajala.
Niin mielestäni oli mutta joku kertoi että olisi ollut Keränen? McLean siinä samalla alueella oli joten who knows.
Oli se McLean ihan selvästi... ... Keränenkin siinä paikalla oli, joten jätetään nyt pieni varaus.
Näinhän se tosiaan meni. Mutta on pakko lisätä Cookin loistava puolikova syöttö poikittain Rajalalle, joka sekoitti hyvin Tapparan alivoimanelikon. Noita vaan lisää itse liigapeleissäkin.McLean tuon Lukon 6-0 maalin teki, Rajalan upeasta syötöstä.
Petruzalek oli tänään kovassa vireessä, ja piti Tapparan pakkeja välillä täysin pilkkanaan. Lukon 4-0 maalissa Petru harhautteli maalin takana Tappara-pakit kahville, ja antoi nappisyötön Virtalan lapaan. Myös Petrun itsensä tekemä 3-0 maali lähti liikkeelle miehen omasta hyvästä harhautuksesta.
Loistavaa, Tappara voittaa ja pelaa vain ne pelit mitä pitääkin.. Se on sitä voittamisen kulttuuria! DOMINOINTIA.
Voittamisen kulttuuri ja Tappara hehe.
Nyt olen nähnyt kaiken. Lukon mies kuittailee tapparalaisille voittamisen kulttuurista.
Tapparan mitalit 2000-luvulla 1-2-1
Lukon mitalit 2000-luvulla 0-0-0
Juu, Lukossa ei ollakaan nähty voittamisen kulttuuria sitten vuoden...Eipä viime kaudella näkynyt Tapparan voittamisen kulttuuria missään. Harmillista toki.
Nyt olen nähnyt kaiken. Lukon mies kuittailee tapparalaisille voittamisen kulttuurista.
Tapparan mitalit 2000-luvulla 1-2-1
Lukon mitalit 2000-luvulla 0-0-0