Otteluseurantaketju pe 30.12.2005

  • 38 058
  • 253
Tila
Viestiketju on suljettu.

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hextall kirjoitti:
No minusta hyökkäys on lukolla ihan ok ja veskarit, mutta pakit ovat aivan hanurista, eikä voi unohtaa "valmentajaa".

Jannelle nolla tänään kiitos!

Jep, allekirjoitan. Puolustus yskii Lukolla.

Olipa ylläri kun tuossa avasin tämän himmelin ja Kärpät johti ennen puolta väliä 0-4, toki tulihan se kavennus. Pirun hyvä, että alkaa irtoomaan, ensi viikolla ne luteet punnitaan. Hyvä "välietappi" tämä Super Six ennen kotoisia pleijareita.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Voi hitsi kun mulla on Liigapörssissä Hauhtonen, Salmelainen, Kurka ja Saarinen, viides oli joku saipan nobody. Maalissa Ahlqvist ja pisteitä ropisee!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Peacemaker kirjoitti:
Jep, allekirjoitan. Puolustus yskii Lukolla.

Tuota väitettä minä en ymmärrä ollenkaan. Onhan meillä siellä Topi, Paukkunen, Levokari jne. Kuinka tuollainen puolustus voi yskiä?
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
-OO- kirjoitti:
Tuota väitettä minä en ymmärrä ollenkaan. Onhan meillä siellä Topi, Paukkunen, Levokari jne. Kuinka tuollainen puolustus voi yskiä?
Kiitos, lensi oluet näytölle.. :)

Onko Lukko nyt laukonut heti punaviivan jälkeen, ei kai tuollaisia laukaisumääriä muuten voi nyky-Lukko saada?
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Groove Armada kirjoitti:
Voi hitsi kun mulla on Liigapörssissä Hauhtonen, Salmelainen, Kurka ja Saarinen, viides oli joku saipan nobody. Maalissa Ahlqvist ja pisteitä ropisee!

Mistäs miehen allekirjoitus on kotoisin ? Ei ainakaan oppikirjasta ?

Edit. nyt vika erä himaan vaan, niin hyvältä näyttää !
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Groove Armada kirjoitti:
Voi hitsi kun mulla on Liigapörssissä Hauhtonen, Salmelainen, Kurka ja Saarinen, viides oli joku saipan nobody. Maalissa Ahlqvist ja pisteitä ropisee!

Mulla salmelainen molemmissa jengeissä, toisessa salmelainen, hapa ja saarinen mutta se on se huonompi joukkueeni.

Kauan mietin Brosin ja Sahlstedtin välillä. Valitsin väärin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mikke73 kirjoitti:
Onko Lukko nyt laukonut heti punaviivan jälkeen, ei kai tuollaisia laukaisumääriä muuten voi nyky-Lukko saada?

Äläs nyt viitsi vittuilla. Lukko jo melkein pääsi kontroloidusti punaviivan yli. Tolvanen osaa.
 

Pelintekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolle 2min 5-3 ylivoimaa. Eli toistan kaksi minuuttia viidellä kolmea vastaan ylivoimaa Lukolla, tuskinpa tuosta mitään...

Katos menihän se..
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Pelintekijä kirjoitti:
Lukolle 2min 5-3 ylivoimaa. Eli toistan kaksi minuuttia viidellä kolmea vastaan ylivoimaa Lukolla, tuskinpa tuosta mitään...

Juu. IFK pelaa sikaa, 2min pelinviivyttäminen.
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
kaizu kirjoitti:
Mistäs miehen allekirjoitus on kotoisin ? Ei ainakaan oppikirjasta ?

Paha offtopic, mutta:

--poistin offtopicin, YV:nä huumoria ;)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
JUMALAUTA Rauman Lukko teki maalin. Ripakin huutaa, kun maailmanmestaruus olisi tullut. Takasiko tämä maali Tolvaselle 7 vuoden jatkosopparin?
 

zoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Hyvä Pelicans!
44.48 Anssi Salmela 3-1 (Kimmo Pikkarainen) YV
Tekee hyvää Pitkävedolle.

Paha TPS!
47.56 Tuukka Pulliainen 2-2 (Arttu Virtanen)
Tekee pahaa Pitkävedolle.
 

Ace4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät,
Pitkis tällä hetkellä oikein Jokereita lukuunottamatta mutta sehän ei haittaa... =)))
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä ihmettä? TPS tasoittaa 2-2 Tuukka Pulliainen (Arttu Virtanen)
 

Dynamo#79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Huuhkajat, KD
Jokerit pyörittää... Tehkää nyt se maali! Tunnelmakin hallissa radion perusteella hyvä. Mikset Hannes lämää?
 

Ace4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät,
Lukko pelaa kyllä Tolvasen pussiin..hävitään vaan pikkusen ni saa Jape taas jatkaa hyvillä mielin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös