Hextall kirjoitti:No minusta hyökkäys on lukolla ihan ok ja veskarit, mutta pakit ovat aivan hanurista, eikä voi unohtaa "valmentajaa".
Jannelle nolla tänään kiitos!
Peacemaker kirjoitti:Jep, allekirjoitan. Puolustus yskii Lukolla.
Kiitos, lensi oluet näytölle.. :)-OO- kirjoitti:Tuota väitettä minä en ymmärrä ollenkaan. Onhan meillä siellä Topi, Paukkunen, Levokari jne. Kuinka tuollainen puolustus voi yskiä?
Groove Armada kirjoitti:Voi hitsi kun mulla on Liigapörssissä Hauhtonen, Salmelainen, Kurka ja Saarinen, viides oli joku saipan nobody. Maalissa Ahlqvist ja pisteitä ropisee!
Groove Armada kirjoitti:Voi hitsi kun mulla on Liigapörssissä Hauhtonen, Salmelainen, Kurka ja Saarinen, viides oli joku saipan nobody. Maalissa Ahlqvist ja pisteitä ropisee!
Mikke73 kirjoitti:Onko Lukko nyt laukonut heti punaviivan jälkeen, ei kai tuollaisia laukaisumääriä muuten voi nyky-Lukko saada?
Pelintekijä kirjoitti:Lukolle 2min 5-3 ylivoimaa. Eli toistan kaksi minuuttia viidellä kolmea vastaan ylivoimaa Lukolla, tuskinpa tuosta mitään...
kaizu kirjoitti:Mistäs miehen allekirjoitus on kotoisin ? Ei ainakaan oppikirjasta ?
Tolvanen kouluttaa teitä! Jarmolle jatkosopparia ja äkkiä!zoz kirjoitti:Lukko teki!
45.08 Tommi Hannus 1-4 (Shayne Toporowski) YV
OHHO
Pelintekijä kirjoitti:Kucharcik 2-4