Itse maaleja näkemättä, missä on se varmaakin varmempi Eero, mikä oli vielä viime kaudella? Tänään 18 torjuntaa ja neljä maalia, hohhoijaa..
Hifk(!) ja Lukko muka kovakuntosimmat. Värilasit on mukavat :)
Pakko kyllä taas revetä tälle touhulle, sinne taas näkkyy lisäiltiin jälkikäteen, no riitti taas että oli kentällä..
En usko. Kaventaisi IFK:n pakistoa liiaksi, huomista Rauman vierailua ajatellen. Luomala tekee tahtomaalin ja Ässät johtaa 3-2.
Eikös ne sitten ole yhdessä Ilveksen kanssa
Näitkö maalin? Ketkä olisi sinun mielestä pitänyt olla syöttäjät? Mielestäni täysin aiheellisesti meni Hirsolle kakkossyöttö siitä. Jatkoaikamaalinkin teki ihan itse.
Hirson rankkariin syöttöpiste Kankaanperälle?Voitto rankkareilla.
Hirson rankkariin syöttöpiste Kankaanperälle?
Olihan taistelu hieno voitto. Näytti jo siltä, että turpaan tulee. Hifk näytti, että niin kauan taistellaan kunnes loppu summeri soi. Ja näin tulee jatkumaan. Eli hyvältä näyttää kaiken kaikkiaan. Kokonaisuus ratkaisee, nyt Hifk taistelee Joukkueena. Ja se on hyvä asia.
Toivon mukaan hajosit niin pahasti, ettei kirjoittaminen enää onnistu. Oman käsitykseni mukaan Ässät pelaa liigassa ja olen kieltämättä tyytyväinen, että saatiin lopulta kaksi pinnaa plakkariin. Wilson heittänee lisää hölmöjä provoja, kuten tavallisesti.Sori nyt vaan, mutta hajosin aika pahasti tälle. Voitetaan viimesekunnin maalilla joku mestis-ässät ja joku on tyytyväinen peliin? Kenenkään ei sitten tarvitse vetää herneitä nenään tästä kuten tavallisesti.
Ei vedetä herneitä nenään ainakaan täällä. Mutta toisaalta sama se mikä joukkue on vastassa. Samat pisteet saa joka jengistä runkosarjassa. Eikä Ässät taida olla paljon jäljessä pisteissä Bluesia. Se mikä lämmittää mua on se, että ei luovuteta taistelua ennen kuin summeri soi.Sori nyt vaan, mutta hajosin aika pahasti tälle. Voitetaan viimesekunnin maalilla joku mestis-ässät ja joku on tyytyväinen peliin? Kenenkään ei sitten tarvitse vetää herneitä nenään tästä kuten tavallisesti.
Sori nyt vaan, mutta hajosin aika pahasti tälle. Voitetaan viimesekunnin maalilla joku mestis-ässät ja joku on tyytyväinen peliin? Kenenkään ei sitten tarvitse vetää herneitä nenään tästä kuten tavallisesti.