Kuka ihme on Matti Koistinen joka näkyy syöttäneen JYPin maalin? Tätä haamupelaajaa ei nimittäin löydy edes ottelun kokoonpanoista.
Kuka ihme on Matti Koistinen joka näkyy syöttäneen JYPin maalin? Tätä haamupelaajaa ei nimittäin löydy edes ottelun kokoonpanoista.
Toinen syöttäjä oli Jasse Ikonen. SM-liigan sivut vaihteeksi kuutamolla.
Kyllä se Lappeenrannassa oli! Olin itse paikan päällä todistamassa tuota ihmettä! Ei vaan aukea Jokereiden peli!Jos viimeinen paikallinen unohdetaan, niin taisi olla Lappeenrannassa. En muista minä vuonna.
Ja tämän jälkeen uusintana Benny Hillin huumoriohjelmaa. Hyvää illanjatkoa.Ja seuraavaksi kaksi minuuttia huikean häikäisevää jokeriylivoimaa!
Sm-liiga sivuilla sanotaan syöttäjäksi Kalle Koskinen.
Hifk since 1993 kirjoitti:Ja hyvä juttu, jos JYP voittaa TPS:n, niin seuraavalla kierroksella IFK menee tepsistä ohi...ehkä?
Hyökkäyrosterin perusteella todella outoa, toki teillä on sarjan paras pakisto joten jossain mielessä se on hyvä ettei omissa soi... Mutta kuka tekee maalit?Ja KooKoo jatkaa totuttua Kolekin linjaa. Emme osaa tehdä maaleja.
Pirnes vetää loppusekunneilla tyhjästä veskasta ohi. Massimiehellä on näköjään varaa tuhlailla.
1-0 tuntuu kuitenkin hyvältä tulokselta tähän saakka. Helge kuittaa katsomon vittuilun ja tasoittaa.
Ja KooKoo jatkaa totuttua Kolekin linjaa. Emme osaa tehdä maaleja.
Mekin tarvittaisiin pari neuvoa. Uskaltaakohan Ara heittää pari hyvää vinkkiä kans Tamillekin...? :)Ette vai? Erikoinen ongelma. Ota yhteys H. Aravirtaan ja kysele neuvoa. Varsinkin jos yv-peli tökkii, Aralta saa hyviä vinkkejä.
Syötön tähän tarjoili oma juniori, Miro Rahkola. Arvostan omia junnupakkeja, mutta väkisin joutuvat suurempaan rooliin kuin (vielä) eväät riittävät. Se ei todellakaan ole win-win situation.
JYP aloittanut ihan hyvin ja Tepsi ei vielä oikein syttynyt tähän peliin. Tilastotappion aika? Erkinjuntti tuntuu menettävän kiekon lähes joka kerta hyökkäysalueella..
Sm-liigan sivujen mukaan Zaborsky tarjoili Pirosille.