Otteluseurantaketju pe. 15.4.2011, pronssiottelu JYP-Lukko

  • 24 584
  • 114
Tila
Viestiketju on suljettu.

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ripa sanoi toka erän alussa leikkisästi, että otampa tässä vähän kossua, eikun vissyä. Mutta ei kai kokenut selostaja sentään oikeasti jurrissa ole vaikka kauden loppuhetkiä mennäänkin.

Studiossa kuuluu myös aika levottomalta. Taitaa Antzu naurattaa Ramonan tyttöjä oikein kunnolla :)

Ei Ripa ota muuta kuin vichy'a. Autoilee takas Jyssykylasta Raumalle kevatyon valossa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin. Toinen erä 0-3 pataan. Paketoitiinko siinä myös sitten mitalit JYPin osalta? Todennäköisesti. Noh, on vielä saumaa. Tähän samalainen kolmas erä kuin loppiaisena kuluvaa vuotta, ni eipä ole hätää. Se vaan vaatii nyt JYPiltä suhteellisen paljon..

Vanha kunnon "vitutus" jääkiekon (ja oman suosikin) takia on palannut! Nyt mä muistan taas, miltä tuntui olla JYP kannattaja 5 vuotta sitten.. Ei olisi tarvinnut mitään flashbackeja tästä tunteesta tulla.. Jos tästä taas oppisi jotain? Nöyryyttä? En tiiä, tarviinko mä enää? Näköjään ainakin Rva Fortunan mielestä tarviin.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Kaykaa vilkaisemassa SM-liigan laukaisukarttaa. Murskaavaa JYP:lle. Lukon kahden maalin johto on silmanlumetta, kun JYP pistaa yhden vaihteen lisaa kolmanteen eraan. Ehka jatkoaika, jos Lukolle hyvin kay.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei Ripa ota muuta kuin vichy'a. Autoilee takas Jyssykylasta Raumalle kevatyon valossa.
Niin, paitsi että onhan hänellä siellä kuski mukana. Eli Mave Keskinen. Sen puolesta voisi vähän korvalääkettä nauttiakin, mutta eipä tuo selostus nyt normaali perjantai-illan vieraspelistä mitenkään minun mielestäni poikkea.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Vanha kunnon "vitutus" jääkiekon (ja oman suosikin) takia on palannut! Nyt mä muistan taas, miltä tuntui olla JYP kannattaja 5 vuotta sitten.. Ei olisi tarvinnut mitään flashbackeja tästä tunteesta tulla.. Jos tästä taas oppisi jotain? Nöyryyttä? En tiiä, tarviinko mä enää? Näköjään ainakin Rva Fortunan mielestä tarviin.

Tunnetila on minulla aivan sama! PERKELE!
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Niin, paitsi että onhan hänellä siellä kuski mukana. Eli Mave Keskinen. Sen puolesta voisi vähän korvalääkettä nauttiakin, mutta eipä tuo selostus nyt normaali perjantai-illan vieraspelistä mitenkään minun mielestäni poikkea.

Ripan selostuksessa ei ole mitaan kummallista eika sekoilua. Mista tama horina sai alkunsa? En mina ainakaan! Mita ottelun jalkeen nauttiin, niin olkoon mita tahansa.

Ja mina en ole yhtakaan Lukon pelia kauden aikana pystynyt kuuntelemaan tai Aijansuolla katsomaan ilman taikajuomaa. On se sen vaatinut.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Toivottavasti yleisö tajuaa buuata jypille ottelun jälkeen. Ei voi uskoa miten paperia myllykoski on ja miten kädetön pakki kaijomaa on. tervemenoa ensi kaudeksi tuhoamaan tapparan peliä
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi voi kun ei nuo reppanat saa sitä kiekkoa maaliin. Paskaa paskan perään.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Voi voi kun ei nuo reppanat saa sitä kiekkoa maaliin. Paskaa paskan perään.

Totta. Kello kay Lukolle. Mutta viela on pelia jaljella.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kovasti tuntuu olevan JYPillä paikkoja. Etenkin A. Virtanen tuntuu olevan selostuksen mukaan vähän väliä paikoilla. Hienoa peliä mahdollisesti viimeisessä pelissään JYPissä.

Hieno tunnelma ainakin Lukon faneilla!
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Voi jumaliste. Jos tamanpaivan Noronen olisi ollut maalissa IFK:ta vastaan!
 

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Toivottavasti yleisö tajuaa buuata jypille ottelun jälkeen. Ei voi uskoa miten paperia myllykoski on ja miten kädetön pakki kaijomaa on. tervemenoa ensi kaudeksi tuhoamaan tapparan peliä

Minkä joukkueen "fani" olit ennen JYPin ensimmäistä mestaruutta?

Itse peli on hirveätä kuunneltavaa radiosta. Maalia huutaa ja nopeasti, muuten tulee noutaja.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Voi jumaliste. Jos tamanpaivan Noronen olisi ollut maalissa IFK:ta vastaan!

Äläpä.. en menisi vannomaan tuon nimeen. JYP se on joka tekee taas kaverin molarista sankarin, ihan niinkuin Tarkistakin. HIFK taasen tehnyt tarkista reikäjuustoa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No niin, nyt se JYPin maali tuli kun tarpeeksi kauan haettiin. Harri Pesonen vissiin ohjasi. Tikkasen epäonnistuneesta purkukiekosta tilanne lähti, jos Ripan puheita on uskominen.

Kyl on jännää.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Heh, tuli tuolta otteluketjusta seuraava viesti mieleen kun kavennus tuli:

No kun playoffkausari kerran on niin onhan se hallille väännyttävä, ehkäpä se tunnelma tästä hieman nousee. Lukolle aion kuitenkin laittaa reippaasti rahaa, kerroin on todella houkutteleva. Sitten voi miettiä matsin aikana kumpi tuntuisi paremmalta, se pronssi vai rahat.

Mikäköhän on opelixilla tunnelma kun Lukko voittaa jatkoajalla..

No joo, ei saisi olla vahingoniloinen. Tuntuu olevan ihan uusi peli ja tunnelma hallissa.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pesonen, Asplund ja Vemmu jäälle kiitos.

E: jaa jotkut vitun väsyneet Hytöset sitten jäälle. Just.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaaha, JYP ottaa maalivahdin pois.

Aina pahinta mahdollista vaihtoehtoa pelkäävänä tulee ihan mieleen se KalPa-sarjan kuudes peli. Toivottavasti pelkään turhaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös