Minäkun olen aina luullut, että hän on hpk fani. Lainaus vuoden 2000 HPK-ÄSSÄT ottelusta hpk menee johtoonViestin lähetti Master Chief
Mitä, Anuhan on Hifk:n fani. Myönsi uusimmassa TV-Maailmassa.
Viestin lähetti Playmaker
Kuulinko väärin vai kutsuiko NIINIMAA juuri jotain toista pelaajaa kitisijäksi?
:)
Viestin lähetti Playmaker
Kuulinko väärin vai kutsuiko NIINIMAA juuri jotain toista pelaajaa kitisijäksi?
:)
Minä kun en peliä näe niin en pahemmin voi näitä kommentoida. Sen verran kuitenkin, että jos Jokerit mielii vielä pelejä jatkaa on kuuppa kyettävä pitämään kylmänä. Tämä koskien kaikkia Jokeri-pelaajia, mutta etenkin Metroa. Metro takuulla saa keppiä, vittuilua, sinappia, poikittaista jne. mutta kuuppa olisi silti pidettävä kylmänä. Tosiasiahan se on, että helpoiten tuomari huomaa kostot.Viestin lähetti Torsti
Kärppien kriminaalikiekko Metropolitia vastaan jatkuu. Toisesta erästä olen katkelmia nähnyt ja kyllä Metro saa ottaa vastaan mielettömästi iskuja ja itse kun antaa kerran joutuu heti jäähylle.
Viestin lähetti liigajyrä
Metron jäähy oli kyllä huvittava .
Viestin lähetti lunar
Toivottavasti jokerit nyt tajuavat päästää pari helppoa vikassa erässä. Eihän sitä kyynelten tulvaa kestä kukaan jos Annen joukkue ei voita. Voi olla että loppuisivat nenäliinat tästä tasavallasta..
Viestin lähetti The Original Jags
Miten niin? Selvä poikittainen selkään.
Viestin lähetti PeteX
Paitsi, että jäähy ei tullut siitä vaan jälkitilanteesta, jossa hiillostettu Metro huitaisi kaverin ohi.