Otteluseurantaketju Pe 11.9.2009

• 30 216
  • 197

Kaukovainio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Roki - K-Vantaa 1 - 0 16 min
15:27 RoKi 1 - 0 YV2, KIVIOJA Henri (SYRJÄ Matti, KYLMÄMAA Jani)

Onnea Roki, ensimmäinen mestismaali!

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Liigan sivuilla kerrotaan, että Samuli Kivimäki 0-1 VT (Juuso Rajala)

Mikäs tämä VT nyt on? Samaa laatua eilisen TAMin kanssa?

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
10:49 25min VIRKKI Jarno LeKi Ottelurangaistus - Polvitaklaus

Olisiko tullut toimitsijoille virhe, eihän LeKi:stä kukaan muu kuin Tommi Välimaa ota oooärriä...

Mikäs tämä VT nyt on?

Väärin tehty?

Heh, kukapa muu tekee RoKi:n avausmaalin, kuin Stouni Kivioja, joka vielä muutama viikko sitten treenasi Vantaalla lohipaidoissa : )

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Liigan sivuilla kerrotaan, että Samuli Kivimäki 0-1 VT (Juuso Rajala)

Mikäs tämä VT nyt on? Samaa laatua eilisen TAMin kanssa?

Outoja on. Tarkoittanee "Vieraissakin Toimii". Olis kyllä kiva saada selvää tietoa noista lyhennyksistä, liekö lontoosta käännettyjä?

Mentiin 1-2 johdossa erätauolle:)

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei vielä tulosta jäähyn aikana. HIFKin ex-Keränen pyörittää taitavasti, vastuu tekee näköjään ihmeitä.

Jopas on Radio Pori jäljessä ainakin meikäläisellä, jos URHOn kuvaan verrataan niin yli minuutin... Ei oikein palvele toinen toistaan, muuten saisi ihan kelvollisen selostuksen peliin.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Ei vielä tulosta jäähyn aikana. HIFKin ex-Keränen pyörittää taitavasti, vastuu tekee näköjään ihmeitä.

Jopas on Radio Pori jäljessä ainakin meikäläisellä, jos URHOn kuvaan verrataan niin yli minuutin... Ei oikein palvele toinen toistaan, muuten saisi ihan kelvollisen selostuksen peliin.

kayta ihmeessa ramonaa, ei ole ollenkaan yhta pahasti jaljessa, ja on ihan helvetisti laadukkaampi selostus myos.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko selvisi ekasta 20-minuuttisesta suht koht kunnialla, kiitos Vehasen. En nyt ihan täysin selville päässyt tuosta Riston nopeasta tykityksestä että kuinka monta kertaa Lukko alivoimalla kiekon lahjoitti porilaiselle tekopaikkaan, mutta varmuudella ainakin kolme kertaa näin kävi.

Mutta sitähän se näin kauden alussa aina on, että hiukan jännittää tiukassa paikassa.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jopas on Radio Pori jäljessä ainakin meikäläisellä, jos URHOn kuvaan verrataan niin yli minuutin...

Nettiradio? Itsekin huomasin eilen otteluseurantaketjusta KalPan tehneen 1-3 jo hyvissä ajoin ennenkuin kuulin nettiradiosta Miettisen pitävän kiekkoa. Pitäisi kai malttaa pysyä yhdessä ja ainoassa mediassa kerrallaan.

IkuinenPata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Williams, Mogilny, Afinogenov.
SM-liigan tulospalvelu on loistavalla tasolla. Laukaisukartatkin reaaliajassa. Erinomaista palvelua, toivottavasti toimii läpi kauden yhtä hyvin.

Taysin samaa mielta. Loistavaa palvelua, paivitykset tulevat selostuksen perusteella about 10 sekuntin sisalla tapahtuneesta. Toivottavasti sama tahti jatkuu. Myoskin Ahon selostus on reaaliajassa. Pystyy pitamaan sm-liiga sivustoakin auki tietamatta pelin juonta etukateen. Hienoa!

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
kayta ihmeessa ramonaa, ei ole ollenkaan yhta pahasti jaljessa, ja on ihan helvetisti laadukkaampi selostus myos.

Mä kyllä tykkään kuunnella radio porin selostusta juurikin tuon ramonan über-puolueellisuuden takia. Mua on aina vituttanut tollanen vastustajan pelaajien nimittely. Amatöörimaista puuhastelua sanon minä.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mä kyllä tykkään kuunnella radio porin selostusta juurikin tuon ramonan über-puolueellisuuden takia. Mua on aina vituttanut tollanen vastustajan pelaajien nimittely. Amatöörimaista puuhastelua sanon minä.

Kuuntelin puoli eraa tuota radio porin selostusta, yhta puolueellista sekin oli, mutta hemmetin flegmaattista verrattuna Ripan energiaan. Eika Risto niinkaan herjaa vastustajia vaan innostuu omien hyvista suorituksista enemman kuin keskivertoselostaja. Kylla se kehuja jakaa myos vastustajalle, ja kertoo jos kusessa ollaan ja jos vastustaja pelaa hyvin.

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nyt sitten pimeni WELHOn URHO, prkl. Just sain ton Ramonan päälle... just näin tietty.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners

Paikallisradion tarkoituksena juuri onkin olla puolueellinen. Miksi tämä on niin vaikea asia ihmisille? Suomessa ollaan vieläpä erittäin hienovaraisia verrattuna ulkomaisiin vastaaviin. Lokaa pitää heittää ja mollata vastustajaa...ai niin...eihän se täällä saa kuulua. Se voi ainoastaan näkyä täällä Jatkoajassa.

Jos edes täällä.

Asento...huusi kukkahattutädit ja modet!

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Suttasin housuni kun katsoin tuota Liigan sivuilta löytyvää reaaliaikaista laukauskarttaa. Mitä herkkua.

Määttää ei oo näkynyt eikä kuulunut. Pirosta sitäkin enemmän otti just jäähyn...

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Tää Lukon selostajahan on aivan mahtava! Sata kertaa parempi kuin se uninen porilainen. Laittakaa spoileria missä ajassa se mylly tulee?

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Eihän tästä tuu mitää, LeKi vie HeKiä miten sattuu. Nyt jo 3-0 ja aikalisä käytetty

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Roki-KiVa

Vantaa tasoittaa heti toisen erän alkuun YV:llä.

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Mutta Tuhkanen tuo HeKin kahden maalin päähän heti puolen minuutin kuluttua! HIENOA!

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tää Lukon selostajahan on aivan mahtava! Sata kertaa parempi kuin se uninen porilainen. Laittakaa spoileria missä ajassa se mylly tulee?

Told you so!

ja kylla se assien paikkojakin hehkuttaa, volyymi nousee myos assien hyokatessa.

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paikallisradion tarkoituksena juuri onkin olla puolueellinen. Miksi tämä on niin vaikea asia ihmisille? Suomessa ollaan vieläpä erittäin hienovaraisia verrattuna ulkomaisiin vastaaviin. Lokaa pitää heittää ja mollata vastustajaa...ai niin...eihän se täällä saa kuulua. Se voi ainoastaan näkyä täällä Jatkoajassa.

Jos edes täällä.

Asento...huusi kukkahattutädit ja modet!

Niin. Pointti tuossa oli että en tykkää kuunnella puolueellista selostusta ja vastustajan nöyryyttämistä, mutta kai mä sitten tykkään. Sori.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Herra Jumala, Tuomainen teki maalin.

Oli jo toki avauserässäkin lähellä onnistumista, silloin taisi kuitenkin pilata hyvän nousunsa syöttämällä. Sisso.

Mutta jäähyjä tulee kyllä valtavasti. Nyt on Kovasen vuoro istua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy