Otteluseurantaketju Pe 11.6.2010.

  • 23 007
  • 201

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Onhan se köyhästä mustasta kiva, kun saa värikkään länsiesineen suuhunsa. Ja jos siihen puhaltaa, saa sen kuulostamaan ihan pyhältä paskanpyörittäjäkuoriaiselta.

Kaikki muut yleisön reaktiot jäävät käytännössä kokematta - buuaukset, vihellykset, muu asiallinen möly. Mutta neekeri vaan puhaltaa silmät kuopista poksahtaen torveen ja kaikkia vituttaa.

Allekirjoituskamaa.

Meksiko osaa tehdä hyviä paikkoja, mutta joukkueelta puuttuu selkeästi kliininen viimeistelijä. Tai ainakaan tuo Franco ei sellaiselta vaikuta..
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Vaikka torvet vituttaakin, niin on yksi asia joka vituttaa kaikista eniten:

Missä Tuomas Virkkunen... Haista YLE vittu!
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Ai paitsio vai? En mä kyllä mikään sääntöexpertti ole, mutta pakki ainakin seisoi omalla maaliviivalla. Miten se silloin voi olla paitsio?
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Ai paitsio vai? En mä kyllä mikään sääntöexpertti ole, mutta pakki ainakin seisoi omalla maaliviivalla.
Olihan se paitsio, veskari lasketaan myös. Toiseksi alimmasta katsotaan jne.
 

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección
Paitsio?! Ei missään nimessä! Uzbekistan-Kirgisia tuomareilta jäätävää koomailua. Nämä vituttaa...
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllähän se paitsio oli. Ei kaukana kuitenkaan ollut maali.

e: siis jos olen oikein käsitttänyt paitsion purkaa kaksi alinta pelaajaa.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Oliks toi nyt sit muka paitso? Ite en potkupalloo niin hirveesti seuraa mut minusta toi nyt oli aika epäselvä. Valaiskaas.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kertokaapa viisaammat palstaveljet, että miksi Meksikon maali hylättiin? Paitsio -hah!
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En mä kyllä mikään sääntöexpertti ole, mutta pakki ainakin seisoi omalla maaliviivalla. Miten se silloin voi olla paitsio?

Eikös siellä MM-kisojen omassa pienessä sääntökirjasessa mainita pienellä jossain nurkassa, että kotijoukkue ei saa sääntöjen mukaan pudota lohkovaiheessa? :)
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Paitsiosääntö:

Jalkapallossa pelaaja on paitsioasemassa, jos hän

* on lähempänä vastajoukkueen päätyrajaa kuin sekä pallo että toiseksi alin vastapelaaja.

Yleensä tämä toiseksi alin on puolustaja, mutta nyt se oli maalivahti, mistä siis mitattiin tämä paitsion raja. Aivan päivän selvä tuomio... ja siis oikea sellainen.
 

Noma

Jäsen
Paitsion määrittää toiseksi alin pelaaja, alinta ei lasketa. Normaalisti se on maalivahti, mutta tässä tapauksessa se olikin se tolppamies.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä vittuu ? kyllähän tuo oli maali.. jälkispekulaatiota tulee riittämään. Kotijoukkue ollut vähän helisemässä
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paitsiosääntö:

Jalkapallossa pelaaja on paitsioasemassa, jos hän

* on lähempänä vastajoukkueen päätyrajaa kuin sekä pallo että toiseksi alin vastapelaaja.

Jaahas, tämä tuli itsellenikin uutena tietona vaikka potkupalloa olen melko paljon seurannutkin.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mitä vittuu ? kyllähän tuo oli maali.. jälkispekulaatiota tulee riittämään. Kotijoukkue ollut vähän helisemässä
Aika moni tuntuu olevan kujalla tästä, myös futisforumilaiset ja tietenkin itse selostaja.

Tuomas Virkkunen, missä olet?!
 

Himari

Jäsen
Eikös se sääntö nyt kuitenkin mene niin, että paitsio katsotaan kahdesta alimmasta pelaajasta. Ja maalivahti oli ylempänä, joten selvä paitsio.
 

Cube

Jäsen
Ehkä kannattaisi jengin perehtyä vähän tarkemmin sääntöihin ennen totaalista vauhkoontumista. Olihan tuo ehkä rajatapaus, mutta ihan selvä paitsiotilanne kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös