Otteluseurantaketju Nuorten MM-kisat 5.1.2011

  • 14 024
  • 90

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Pikkusen näyttäis olevan Kanadalle suosiollinen linja minun silmääni. Olen kyllä Kanadan puolella, mutta aika härskejä menee Kanukeilta läpi sormien. Parempi voittaa kuitenkin.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Onhan tuo tasoero taas ihan masentavan suuri Kanadan hyväksi. Harmi, että nämä loppuottelut ratkeavat aina hyvissä ajoin ja lähes aina Kanadan eduksi. Pitäisi saada Pohjois-amerikkalainen finaali, niin olisi jotai jännitettä, vaikka aika lapanenhan se USA oli välierässä.

Kokeillaan ensi vuonna uudestaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
"Canada is not Finland" Hyvin sanottu studiossa.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Siltä näyttää, että ainoa joukkue, joka pystyi voittamaan Kanadan näissä kisoissa oli Ruotsi. Kanada nousi Ruotsi-tappiosta pelaamaan voitosta voittoon. USA oli sille vastaantulija ja samoin on Venäjä tänään.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Oho, 3-1. Vielähän tässä on aikaa vaikka mihin.
E: Ja heti 3-2! No nyt on peli!
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Loistavaa Venäjä! 2 pikamaalia ja meillä on peli.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nyt hieman hymyilyttää studion kommentit. "Canada is not Finland" =)
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Pikkusen näyttäis olevan Kanadalle suosiollinen linja minun silmääni. Olen kyllä Kanadan puolella, mutta aika härskejä menee Kanukeilta läpi sormien. Parempi voittaa kuitenkin.

No nyt on tullut Venäjä maalin päähän :)

Itsekkin olen Kanadan puolella, mutta hyvä näin, että Venäjä tuli peliin mukaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
HOHOHOH!!! 3-3!
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
TARASENKOO!!!!! Tasan, loistavaa Venäjä!! Meni sittenkin jännäksi, olin mielelläni väärässä.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Venäjä tasoittaa 3-3. Nyt on peruttava puheensa. Hieno finaali on meneillään.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Aivan huikea tämä Venäjän joukkue! Luulin pelin olevan ohi, mutta taas sieltä noustiin kuolleista tasoihin.

Venäjä saisi viedä koko roskan nimiinsä.
 

TML

Jäsen
Rupesin tsiigaamaan korista kun luulin että finaali oli jo ohi. Mutta eipä olisi kannattanut taaskaan aliarvioida tätä Venäjän joukkuetta. Huh huh mikä loppu tulossa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Venäjä johtoon!!!
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Onpa TSN:llä masentuneen kuuloista porukkaa :D

Loistavaa Venäjä!
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Mitä siellä tapahtuu?! "Canada is not Finland" No ei ole, mutta samanlaista puppelointia nyt on havaittavissa. Hyvä Venäjä.
 

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Onpa mahtava ottelu!! Ajattelin jo että se olis ohi, ja mietin pitäskö mennä nukkuun. Kannatti pysyä hereillä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös