InfernalDark
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Valtra, Pile #49
JESH! Venäjä finaaliin.
Aina piristävää nähdä pettyneitä ruottalaisia.
Aina piristävää nähdä pettyneitä ruottalaisia.
Eikös tuossa pitäisi heittää vaan yläfemmat veskarin kanssa ja lähteä koppiin?
Tekisitkö sinä niin?
Kyllä ja alkaisin keskittyä loppuotteluun.
Minä kannatan aina sitä maata, joka pelaa Ruotsia vastaan. Nyt se vaan sattuu olemaan Venäjä..Miten musta tuntuu, että olen tänään ainoa, joka kannustaa Venäjää?
En usko. Kaikki toki mahdollista, mutta toisesta välieräparista tulee aika kova jengi vastaan kävi miten kävi.Uskaltaako tässä toivoa... ei kai tämä keskiverroksi ja passiiviseksi haukuttu joukkue voi mennä päätyyn asti?
Ei niitä aikoinaan tuuleteltukaan.Kannattaako sitten maalejakaan tuuletella erityisemmin, vaan aloittaa heti keskittyminen seuraavaan vaihtoon?
Ei niitä aikoinaan tuuleteltukaan.
Harlamov taisi sanoa jotenkin siihen suuntaan, että miksi antaa vastustajalle sellainen käsitys, että maalinteko olisi ollut jotenkin vaikeaa?
Olisin melkein toivonut Ruotsia jenkkejä vastaan. Venäläinen on nyt ylisuorittanut, eikä se riitä päätyyn asti.
Kyllä ja alkaisin keskittyä loppuotteluun.
Olisit kova sana jopa Kanadassa, sielläkin aika riehakkaasti juhlittiin esim. tässä vuoden 2007 välierän rangaistuslaukauskilpailussa USA:ta vastaan.
Linkki vie YouTubeen ja vuoden 2007 U20 välieräotteluun.
Voi jestas mikä nyt noin koville ottaa? Etsit sitten oikein vielä videomateriaalikin mutta vituiksihan se meni. Kysyin miksi ryssät heittelivät mailoja, kypäriä ja hanskoja ilmaan niinkuin mestaruuden voittaneet. Huomaatko tuossa videossa samankaltaista toimintaa? Ainoastaan penkin päässä istunut 13.hyökkääjä on ilman kypärää jäällä, muutoin normaalia kanukkien juhlintaa kun USA on kaatunut.
Huomaa vain ettet itse ole ollut tuollaisessa tilanteessa.