Mikä täällä nyt on tilanne GameCenterin kanssa? Minulle tuli sähköpostia sieltä että rahat palautetaan tililleni.
Mikä täällä nyt on tilanne GameCenterin kanssa? Minulle tuli sähköpostia sieltä että rahat palautetaan tililleni.
McCrimmon ja Vasicek käsitelty tokan erän aikana Raleighissa, vois olettaa että ekoissa matseissa näitä käydään läpi. Traagista ja koskettavaa, mutta kun synkän kesän aikana monet toivo että kausi alkais ja päästäs palaamaan arkeen, niin sillä tiellä ollaan. Ja se on ihan tervettä. Perheille ja läheisille varmasti pitkä prosessi.
Ei mulle ainakaan ole tullut mitään sähköpostia, ja GCL toimii normaalisti..
Mitä hemmettiä? Olenko missannut jotain, siis GCL ei toimi tällä kaudella Suomessa eikö näin ole? Olen maksanut sen ja sen jälkeen ilmoitettiin että ei toimikaan Suomessa.
Anteeksi offtopic
Go Wings!
En mä tiedä muuta kuin sen, että NHL:n facebook sivuilla luki että GCL avattiin uudelleen kansainvälisille faneille silloin ennen liigan ensimmäistä peliä eilen. Sen jälkeen mulla on toiminut normaalisti, ja nytkin sieltä katson. Enkä ole saanut mitään sähköpostia, ettei toimis jatkossa.. Oletko sitten vaatinut rahoja takaisin jossain vaiheessa tjs?
En mä tiedä muuta kuin sen, että NHL:n facebook sivuilla luki että GCL avattiin uudelleen kansainvälisille faneille silloin ennen liigan ensimmäistä peliä eilen. Sen jälkeen mulla on toiminut normaalisti, ja nytkin sieltä katson. Enkä ole saanut mitään sähköpostia, ettei toimis jatkossa.. Oletko sitten vaatinut rahoja takaisin jossain vaiheessa tjs?
Hassun hauskaa. Koitin äsken tilata GCL:n, niin heitti suoraan Vault:n sivulle. Eli ei näköjään voi vieläkään/taaskaan ainakaan ostaa täälläpäin. Vituttaa kuin pientä oravaa.
Lehtonen aloittanut maalilla hyvin. Ottanut pari aika pahaa.
EDIT: huhhuh mitkä Kynät kasikasilta... Lehtoselta vaan vielä parempi torjunta.
Kane pääsi kikkailemaan isosta vauhdista itsensä maalille, Lehtonen otti komeasti patjalla rystyvedon tolpan vierestä. Aikamoista. Crawford ollut myös aika jäätävä.