Otteluseurantaketju mitalipelit MM-kisat 13.5.07

  • 62 225
  • 532
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Vaikka tuo Ovetshkin taitava onkin, niin voisi sitä kiekkoa kavereillekin lainata, noin pelin nopeuttamiseksi edes.

edit. Ruotsia viedään kuin litran mittaa, helvetin hienoa.
 
Viimeksi muokattu:

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heja Sverige! 2-0 Venäjälle peli siis, ja Ruotsi on kyllä ollut niin vastaantulija tässä pelissä, kuin vain voi olla.
 

lihaani

Jäsen
Mihin piruun katosi Ruotsin peli? En muista koskaan nähneeni swedupetterien näin romahtavan.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
lihaani kirjoitti:
Mihin piruun katosi Ruotsin peli? En muista koskaan nähneeni swedupetterien näin romahtavan.

Harmittaa aivan valtavasti, että Ruotsi romahtaa... hehe... sveduille ihan oikein.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Pronssiottelu on täysin motivaatiopeli (Kanada esimerkiksi häviää järjestään pronssiottelut, mutta ensi vuonna kotikisoissa sinne joutuessaan mahdollisesti tapahtuu poikkeus) ja isäntäjoukkueen motivaatio on siinä odotetusti kunnossa. Tosin olisi luullut Ruotsin euroryhmälle MM-pronssi kelpaavan, mutta ei sitten näköjään kuitenkaan.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Kharitonov jatkaa siitä mihin eilen jäi..

e: Ovechkinin kädet..
 
Viimeksi muokattu:

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
No, olihan tämä tavallaan arvattavissa, niin hampaaton Ruotsin esitys Suomeakin vastaan oli. Mitalipeleihin pääsivät suurimmalta osin surkean Slovakian avustamana. Paraskaan pelikirja ei kanna jos on huono pelaajamateriaali.

Mutta toki erittäin hienoa tämä sundinien turpaanotto silti!
 

Stormy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Real Madrid Club de Futbol
Onhan se kiva katsella kun svedut ottavat turpiinsa, mutta mieluummin olisin nähnyt vaikka USA:n joukkueen tuossakin pelissä. Tuskinpa olisi nuorelta jengiltä motivaatiota puuttunut.
 

kymppipaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AcOulu, Liverpool, Barca
Tyypillinen pronssipeli. Pelataan vähän sinnepäin. Päästä päähän, eikä puolustaminen paljon kiinnosta. Parasta pelissä tähän mennessä ollut kanukkituomarin viheltämä jäähy sukeltamisesta venäläiselle. Viimeinkin löytyi tuomari jolla oli munaa tehdä se.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paskin Ruotsi, mitä olen vuosiin nähnyt. Viime vuoden voitot näköjään tekivät hurrit kylläisiksi.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Sinänsä yllättävää ovat maalivahtien torjunnat kahden erän jälkeen:

Backlund 3+8
Jeremenko 9+10

Venäjällä ei ole ollut pienintäkään hätää tässä ottelussa, mutta torjuntojen valossa voisi ajatella toisinkin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Naurettevaa pelleilyä. Useamman minuutin ajan on arvottu paljonko pelikellossa pitäisi olla aikaa jäljellä. Se on nyt ihan v*tun sama onko jäljellä 20 sekuntia vai 22 sekuntia. Ei edes Ruotsi voi tehdä 2 maalian lopussa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
65536 kirjoitti:
Ja nyt osui ja uppos, 3-1. Steen pääsi jo kerran aikaisemmin vastaavanlaisesta tilanteesta kokeilemaan.
Siihen se sitten jäikin, ja varsin hengetön Ruotsi jätettiin sijalle neljä, joka on ihan oikein sveduille.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Aeroman kirjoitti:
Siihen se sitten jäikin, ja varsin hengetön Ruotsi jätettiin sijalle neljä, joka on ihan oikein sveduille.

Peli oli sinikeltaisilta todella hengetöntä ja halutonta jo toistamiseen, lieneekö venäläinen vodka tehnyt tehtävänsä?

Ruotsalaisissa ei sinänsä ole muuta vikaa kuin tietyt ulko- ja sisäpoliittiset ratkaisut ja hölmöltä kuulostava kieli (joka kompensoituu sillä, että jokainen ruotsalainen puhuu sujuvaa englantia). Ennemmin sitä Ruotsille suo menestystä kuin Venäjälle, melkeinpä asiassa kuin asiassa. En ainakaan itse kannata Venäjän rottamaista pelimoraalia, jossa itse hakataan mailalla niskaan, ja kun pikku tönäisy tulee omalle kohdalle niin heittäydytään jäähän tuskissaan ja katsellaan tuomaria. Ville Peltonenhan kritisoi eilen venäläisjoukkueen taktiikkaa, ja totesi, että silloin ei kunnioiteta itse peliä eikä toisia pelaajia, jos jäädään kalastelemaan jäähyjä ja "kierimään tuskissaan" silloin kun mitään kummempaa ei ole oikeasti sattunut. Tänään oli vähän sama henki.

Ja mikä oli mennyt Venäjän valmentajaan? Oliko Bykoviin tullut ohjelmointivirhe tai tietokonehäiriö, kun kasvolihasten servomoottorien kontrolli petti, ja pelin jälkeen yhteiskuvassa suupielet nousivat tahattomasti ylöspäin? Sehän näytti hymyltä, johon en tiennyt Bykov 2.0:n pystyvän. Half man, half machine - all Russian Coach!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Musta Nuoli kirjoitti:
En ainakaan itse kannata Venäjän rottamaista pelimoraalia, jossa itse hakataan mailalla niskaan, ja kun pikku tönäisy tulee omalle kohdalle niin heittäydytään jäähän tuskissaan ja katsellaan tuomaria. Ville Peltonenhan kritisoi eilen venäläisjoukkueen taktiikkaa, ja totesi, että silloin ei kunnioiteta itse peliä eikä toisia pelaajia, jos jäädään kalastelemaan jäähyjä ja "kierimään tuskissaan" silloin kun mitään kummempaa ei ole oikeasti sattunut. Tänään oli vähän sama henki.
Eihän nämä "kuolevat joutsenet" todellakaan jääkiekkoon kuulu, mutta se kaikki mitä tänään pronssipelistä näin, niin ei sitä ainakaan minun silmiini oikeastaan lainkaan osunut. Asiaan vaikutti varmasti sekin, että Ruotsi oli tosi hengetön, ja lisäksi Venäjä meni johtoasemassa eteenpäin. Tilanne ei ollut riittävän tiukka jäähyjen kalastelemiseen. Suomen ottelussahan näitä olikin sitten jo aivan liikaakin, siitä ei päästä mihinkään.

Itse taas olin Venäjän kannalla oikeastaan vain siksi, että heillä oli kasassa taidokkaampi joukkue, jonka peliä oli ihan mukava katsella. Ja totta puhuakseni se viime keväinenkin on kyllä vielä niin hyvässä muistissa, että senkin takia ennemmin itään ne mitalit kuin länteen.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jännittävät on fiilikset... huh huh.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hyvä aloitus, energistä liikettä ja tehokasta rohkeaa kiekkoa. Turha lähteä liikaa kunnioittamaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös