Aeroman kirjoitti:
Siihen se sitten jäikin, ja varsin hengetön Ruotsi jätettiin sijalle neljä, joka on ihan oikein sveduille.
Peli oli sinikeltaisilta todella hengetöntä ja halutonta jo toistamiseen, lieneekö venäläinen vodka tehnyt tehtävänsä?
Ruotsalaisissa ei sinänsä ole muuta vikaa kuin tietyt ulko- ja sisäpoliittiset ratkaisut ja hölmöltä kuulostava kieli (joka kompensoituu sillä, että jokainen ruotsalainen puhuu sujuvaa englantia). Ennemmin sitä Ruotsille suo menestystä kuin Venäjälle, melkeinpä asiassa kuin asiassa. En ainakaan itse kannata Venäjän rottamaista pelimoraalia, jossa itse hakataan mailalla niskaan, ja kun pikku tönäisy tulee omalle kohdalle niin heittäydytään jäähän tuskissaan ja katsellaan tuomaria. Ville Peltonenhan kritisoi eilen venäläisjoukkueen taktiikkaa, ja totesi, että silloin ei kunnioiteta itse peliä eikä toisia pelaajia, jos jäädään kalastelemaan jäähyjä ja "kierimään tuskissaan" silloin kun mitään kummempaa ei ole oikeasti sattunut. Tänään oli vähän sama henki.
Ja mikä oli mennyt Venäjän valmentajaan? Oliko Bykoviin tullut ohjelmointivirhe tai tietokonehäiriö, kun kasvolihasten servomoottorien kontrolli petti, ja pelin jälkeen yhteiskuvassa suupielet nousivat tahattomasti ylöspäin? Sehän näytti hymyltä, johon en tiennyt Bykov 2.0:n pystyvän. Half man, half machine - all Russian Coach!