Otteluseurantaketju Mestis ke 28.12.2011

  • 8 271
  • 60

Laiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Nyslott Devils
Myöskin terveiset Talvisalon hallilta oli, että tasainen peli 2. erän alun mylläkkää lukuunottamatta. Myös tilastot vahvistavat tämän.
Oinonen löytämässä virettään, se on hyvä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Paskaa. Taas tehtiin vastustajan veskarista sankari ja menetettiin ainakin piste.
 
Sai Sport olla tyytyväinen varsinaisen peliajan tulokseen lopun SaPKon pyörityksestä selvittyään. Piste kovalta Sportilta on hyvä saavutus.
 

Laiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Nyslott Devils
Jos menee rankuille, on jännä nähdä kuka torjuu SaPKon maalilla. Itse laittaisin Kaulion, kylmänäkin. Oinonen ei ole loistanut rankuissa, mitä olen nähnyt.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Jos menee rankuille, on jännä nähdä kuka torjuu SaPKon maalilla. Itse laittaisin Kaulion, kylmänäkin. Oinonen ei ole loistanut rankuissa, mitä olen nähnyt.
Tuskin tuolla on mitään väliä, Sportin veljet eivät ole koskaan loistanut pilkuissa. Ihan sama vaikka löisitte huoltajan maalille.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Yksikään Sportin pelaajista ei saanut laattaa pussiin lottopilkkukisassa. Hienoa veljet, vitun hienoa.
 

Laiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Nyslott Devils
Kiva olla väärässä, Kiitos Juuso ja koko SaPKo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös