Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Illan jännitysnäytelmän seuranta tähän:
KooKoo - TUTO 1-0
KooKoo - TUTO 1-0
Onko viimekauden SaiPa-sarjan haamut taas Rajun päänsisällä ja otteet haparoivia? Vai oliko nuo tilanteet oikeasti maalivahdille pahoja?
En ole peliä nähnyt, mutta laukausukartan perusteella sangen kaukaa on Rajulle ensimmäinen maali uponnut. Onko viimekauden SaiPa-sarjan haamut taas Rajun päänsisällä ja otteet haparoivia? Vai oliko nuo tilanteet oikeasti maalivahdille pahoja?
Kuulostaa tai ei, niin Rajaniemen nousun huippumaalivahdiksi on estänyt huono henkinen kapasiteetti. Niin JYPin junnuissa, Akatemiassa kuin liigassakin tämä sama on toistunut jo useana kautena. Teknisestihän Raju on aivan riittävän hyvä liigan ykkösmaalivahdiksikin, en tiedä miten sinä olet Rajun uraa seuraillut, mutta itse olen seurannut häntä siitä asti kun Sami JYPin junnuihin tuli (kausi 2010-11). Suurin ongelma on tasaisuus ja sen puute erioten, hyvää peliä seuraa liian usein huonopeli.Mä luulen että DrMultihunter ja muutama muu JYP-kannattaja on ainoat joilla tällaisia haamuja on, kun pitkin kautta niistä on kirjoitettu JYPin osiossa. Oisko jo aika päästä irti niistä peleistä ja mennä eteen päin niin kuin kaikki muutkin on tehny? Tuo on jo monta kuukautta kuulostanu rikkinäiseltä levyltä.
...en tiedä miten sinä olet Rajun uraa seuraillut...
Eli et ymmärtänyt/lukenut viestiä edes vähää alusta?Ihan samalla tavalla kuin kaikkien muidenkin pelaajien - en jää kenenkään kohdalla kiinni yhteen tai kahteen peliin niin että se pitää ottaa puheeksi vuoden ajan aina kun kyseisestä pelaajasta puhutaan.